Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 25 באוגוסט, 2016

אני כריס פארלי, יומנה של נערה מתבגרת, שותפים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אני כריס פארלי I Am Chris Farley, ערוץ 8 

סיפורו של הקומיקאי כריס פארלי, שכיכב בתכנית "סאטרדיי נייט לייב" בשנות ה-90. פארלי, שמת ממנת יתר בגיל 33, ייזכר לנצח כקומיקאי גדול שהספיק לא מעט בקריירה הקצרה שלו. הסרט מציג את הדמויות הזכורות ביותר שגילם פארלי כמו גם מערכונים מהטלוויזיה והקולנוע ("עולמו של ויין", "תופסים ראש", "רוקנרול באוויר", "בילי מדיסון"). בסרט משתתפים: כריסטינה אפלגייט, טום ארנולד, בו דרק, אדם סנדלר, מייק מאיירס ועוד לצד בני משפחתו הכוללים את אחיו קווין, קומיקאי ושחקן. קנדה, 2015.

22:00 יומנה של נערה מתבגרת | The Diary of a Teenage Girl, ערוץ Hot דרמה 

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 23 באוגוסט, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

22:30 שותפים, ערוץ Hot קומדי סנטרל 

סדרה חדשה. הסיטקום החדש עוקב אחר חן מזרחי, סטנדאפיסט צעיר שסוף סוף עוזב את בית הוריו ועובר לעיר הגדולה רק כדי לגלות שלא קל למצוא שותף טוב, במיוחד כשהחבר הכי טוב שלך הוא גדי וילצ'רסקי, ששורץ רוב הזמן אצלך בדירה – בתחתונים. מדי פרק ינחת בדירה של חן שותף פוטנציאלי, שיתגלה כמוזר עד בלתי נסבל: נגן טרומבון שמתאמן כל היום, בחורה שנמצאת בחיפוש אובססיבי אחר בן זוג, עו"ד שיוצא עם בובת מין, סטנדאפיסט לא מצחיק, בחור שמשוכנע שהוא גיבור-על ועוד – בין השאר יעברו בדירה עומר אדם, דפני ליף, מיכאל הנגבי, אסף אטדגי, סטטיק ובן אל, דיוויד ברוזה ועוד. בבניין של חן נמצאת גם חבצלת (הילה נחשון) – השכנה המילפית, וריקי – בעלת הבית הקשישה, איתה חן נאלץ לשכב בשביל הנחה בשכר דירה. בדירה יבקרו גם נטע (ארז שלם) שליח הפיצה, שתמיד שמח לארגן כל מה שנחוץ – החל מפיצה ועד פצצות חכמות, וכמובן גם הסבתא הבוטה של חן (בגילום סבתו האמיתית של מזרחי), שתמיד תשמח לקלל ולחרב. במאי: אורי כץ.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן