Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 10 בספטמבר, 2016

המפלצות החמודות של ג'ים הנסון, 33 נגד כל הסיכויים, בגידה בין חברים, על חבל דק, סבתא, Looking: הסרט, אהבה על הקצה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 המפלצות החמודות של ג'ים הנסון Jim Henson Turkey Hollow, ערוץ Yes5 

אח ואחות נאלצים לנסוע לחג לדודתם המתגוררת בעיירה מרוחקת ונידחת, כה נידחת עד שאפילו אינטרנט אין שם. משועממים ומתוסכלים, הם מחליטים לחפש אחר מפלצת אגדית שעל פי השמועות מסתתרת ביער הסמוך. שחקנים: מרי סטיינבורגן, ג'וי הארינטון. במאי: קירק ר. תאצ'ר. ארה"ב, 2015. סרט חמוד וחביב. אמנם לא יצירת מופת אמנותית, אך בהחלט כיפי לכל המשפחה. ציון: 

18:20ן33 כנגד כל הסיכויים | The 33, ערוץ Hot גולד 

אנטוניו בנדרס וז'ולייט בינוש הם כוכבי דרמת הגבורה, המבוססת על אירוע אמיתי שהתרחש לפני שנים אחדות בצ'ילה. במכרה סן חוזה שבמחוז אטמקה, עובדים בני המקום בכריית זהב ונחושת. בעלי המכרה יודעים שתנאי המקום לא יציבים, אך מתעלמים מהסכנה. ביום מן הימים המכרה קורס ו-33 עובדים נותרים לכודים בתוכו, כאשר מסתבר שנותר להם מעט מאוד מזון, שמכשיר הרדיו לא פועל וכי אין סולמות חילוץ במקום. בימים הבאים, הכורה מריו ספולבדה נוטל את הפיקוד לידיו. הוא האחראי על חלוקת מנות המזון, והוא המעודד ומרגיע פרצי ייאוש ואלימות ככל שחולפים הימים. הכורים מצליחים להעביר החוצה צילומי וידאו יומיים המעידים כי הם בריאים ושלמים ומחזיקים מעמד. ממשלת צ'ילה מגייסת מהנדסים שמתכננים קידוחים זהירים בסביבת המכרה, ובכך מביאה לחילוץ כולם לאחר 69 ימי חרדה. שחקנים נוספים: ג'וש ברולין, רודריגו סנטורו, גבריאל ביירן, לו דיאמונד פיליפס. בימוי: פטרישיה ריגן. ארה"ב / צ'ילה, 2015. סיפור הרואי מלא השראה, אבל על אף המשחק הטוב, הסרט נופל בתסריט מוכר, צפוי ואינספור קלישאות. ציון: 

21:30 על חבל דק | The Walk, ערוץ Yes1 

סיפורו המדהים ומעורר ההשראה של פיליפ פטי, אמן רחוב צרפתי שהחליט יום אחד להגשים את חלומו הגדול, וביקש לעשות היסטוריה ואת הבלתי יאומן: ללכת על חבל דק גבוה גבוה בין מגדלי התאומים. שחקנים: ג'וזף גורדון-לוויט, בן קינגסלי. במאי: רוברט זמקיס ("בחזרה לעתיד"). ארה"ב, 2015. הסרט הולך על חבל דק בין אפקטים מרשימים ביותר, תלת מימד וסיפור המבוסס על עובדות אמיתיות. מרשים, אבל לא בלתי נשכח. ציון: 

22:00 בגידה בין חברים | מלכודת | The Setup, ערוץ Hot אקשן 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 06 באוגוסט, 2016, בשעה 22:00 בערוץ לייפטיים

22:00 סבתא | Grandma, ערוץ Hot גולד 

דרמה קומית. סבתא לסבית, אינטלקטואלית פמיניסטית, השרויה במצב רוח רע בעקבות פרידתה מבת הזוג שלה. בדיוק ברגע הלא נכון, נוחתת אצלה נכדתה סייג', שמעולם לא היתה איתה בקשר טוב במיוחד. סייג' מתלוננת שהיא נמצאת בהיריון לא רצוי, ומבקשת מסבתה שתעזור לה להשיג את הסכום הנדרש להפלה בעת הקרובה. השתיים יוצאות למסע מהיר בן יממה, שבו הן פוגשות טיפוסים שונים ומשונים מהעבר, ועושות את המיטב על-מנת לגייס את הכסף. שחקנים: לילי טומלין, ג'וליה גארנר, ג'ודי גריר,מרשה גיי הרדן, רוברט מירנדה. בימוי: פול ווייץ ("אמריקן פאי", "רווק פלוס ילד"). ארה"ב, 2015. הופעה יוצאת מן הכלל של טומלין בסרט מלא אמפתיה, בסרט מצחיק-עצוב, אך בעיקר מסקרן. ציון: 

22:00 Looking: הסרט | Looking: The Movie, ערוץ Yes Oh 

הדרמה הקומית מבית HBO המתרחשת בסן-פרנסיסקו ומתמקדת בחייהם של שלושה חברים גאים בני 30 ומשהו, שבה בפעם האחרונה, בסרט שסוגר את עלילותיה של החבורה, ומעניק מבט נטול פילטרים לחיים בקהילה הגאה המודרנית, בעוד החברים מתמודדים עם אתגרים כמו חיפוש אהבה, אושר ואינטימיות בתרבות המתירנית וההפכפכה לרוב של הגייז באזור המפרץ ומנסים למצוא הגשמה עצמית וסיפוק בחיים ובאהבה. פטריק (ג'ונתן גרוף) חוזר לסאן פרנסיסקו לאחר כמעט שנה שלא ביקר בה, כדי לחגוג עם חבריו את חתונתם של אוגוסטין ובן זוגו אדי והוא חייב להתמודד עם מערכות היחסים שהותיר מאחוריו ולקבל החלטות קשות לגבי הדברים שחשובים לו. ארה"ב, 2016. עבור מעריצי הסדרה, הסרט הוא סוף ראוי. עבור אלו שאינם מכירים את הסדרה – זו הזדמנות להכיר במה מדובר. ציון: 

22:00 אהבה על הקצה | The Edge of Love, ערוץ לייפטיים 

דרמה רומנטית. אהבותיו של המשורר הוולשי הגדול, דילן תומס, סביב התקופה בה שהה בלונדון במהלך מלחמת העולם ה-2. דילן פוגש את אהובת נעוריו, ורה פיליפס (קירה נייטלי), כשהיא עובדת כזמרת קברט והוא מחלק כרוזים כחלק מהמאמץ המלחמתי. אלא שדילן נשוי לקייטלין (סיינה מילר) וורה מנהלת רומן עם גבר אחר, וויליאם. באופן מפתיע, שתי הנשים הופכות לחברות טובות, אך כשוויליאם יוצא לחזית, הטריו שנותר הופך למשולש אהבה. בימוי: ג'ון מייברי. ארה"ב, 2008. על אף המשחק הנהדר של נייטלי, הסרט חסר סיפור מסודר שניתן לעקוב אחריו. מבלבל למדי. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן