Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 06 באוקטובר, 2016

תוצרת איטליה, יחפה, האם כדאי לשחק במשחקי וידאו?, נערי השרירים: אובססיית הגוף, המפענחת: פשעים חמורים 5, אימון לרצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 תוצרת איטליה, ערוץ האוכל 

תכנית בישול חדשה היוצאת בעקבות חומרי הגלם של המטבח האיטלקי ויורדת לחקר שורשי הטעם וטכניקות הבישול המסורתיות. הילה אלפרט, עיתונאית ושפית שחיה בעברה באיטליה, שבה אל המקומות שהכירה, מחדשת קשר עם אהוב נעוריה, פוגשת מקומיים, מבקרת במפעלים המשפחתיים, בשדות החקלאיים, בשווקים הצבעוניים, נכנסת למטבחים של מסעדות קטנות כמו גם גדולות, לומדת משפים בעלי שם עולמי ומ'מאמות' מקומיות. אלפרט תטעם, תבשל ותתאהב בשנית באיטליה ובחומרי הגלם של אדמתה.

21:30 יחפה | Barefoot, ערוץ Yes1 

קומדיה רומנטית. ג'יי וילר הוא בחור בטלן ממשפחה עשירה שתמיד מסתבך ונקלע לחובות כבדים. על מנת לשכנע את אביו בעל הכיסים העמוקים לכתוב לו צ'ק, הוא בוחר להגיע לחתונה של אחיו עם בחורה צעירה ותמימה. אולי כך הוריו יחשבו שיש לו חיים נורמלים ויעזרו לו. העניינים מסתבכים כאשר שני הצעירים מוצאים את עצמם מתקרבים האחד לשניה. שחקנים: אוון רייצ'ל ווד, סקוט ספידמן. במאי: אנדרו פלמינג ("ננסי דרו"). ארה"ב, 2014. קומדיה שלא מצליחה להצחיק, הסובלת ממשחק לא טוב ותסריט רדוד במיוחד. ציון: 

22:00 האם כדאי לשחק במשחקי וידאו? | Can Video Games be Good for You?i, ערוץ 8 

האם המוניטין השלילי שיש להשפעתם של משחקי וידאו על בני האדם מוצדק? האם משחקי וידאו באמת מעלים תוקפנות או שהם עוזרים לפתח כישורים קוגנטיביים? תעשיית משחקי הווידאו היא תופעה כלל עולמית עם למעלה מ-1.2 מליארד גיימרים ברחבי העולם. התעשיה המשגשגת מואשמת לא אחת בהשחתת הנוער, בגרימת אלימות והתמכרות, אבל האם זה נכון? הקהילה המדעית מפוצלת. בעוד חלקם משוכנעים כי משחקי הווידאו מעודדים תוקפנות, אחרים גורסים כי אין להם כל השפעה על אלימות בעולם האמיתי. בעוד המחלוקת קיימת, ישנן ראיות הולכות ומצטברות המרמזות על כך כי משחקי הווידאו עשויים לסייע בשמירה על המוח ותפקודו. עדויות אלה יכולות לחולל מהפכה של ממש במאבק נגד ההידרדרות המנטלית בזיקנה. BBC, 2015.

22:00 נערי השרירים: אובססיית הגוף | Obsessed with My Body, ערוץ Yes דוקו 

דימוי גוף הופך חשוב יותר ויותר עבור גברים צעירים, במיוחד עבור נערים בני טיפש-עשרה שמחפשים פידבקים חיוביים ברשתות ומעודדים זה את זה להיראות טוב ביותר, שריריים יותר, שזופים יותר. מתברר שהם מבלים 30% יותר זמן בחדר האמבטיה מאשר בנות גילם ומצלמים פי שניים סלפיז. הדוקו מלווה את הנסיקה בגנדרנות ובטיפוח הגוף באנגליה של היום: האינטרנט משמש בתפקיד מרכזי בשינוי ההתנהגותי ומניע תופעה של בודי-בילדרים בני עשרה וטיפוח גברי. אך כמה רחוק הם ילכו כדי להשיג את השלמות החיצונית שהם כ"כ כמהים לה? בימוי: לנה סאלח. 50 דקות, אנגליה, 2016.

22:00 המפענחת: פשעים חמורים 5 Major Crimes 5, ערוץ Yes אקשן 

הסדרה בכיכובה של השחקנית מרי מקדונל ("באטלסטאר גלקטיקה") בתפקיד קפטן שרון ריידור, חוזרת לעונה חדשה. ספוילר – גם בעונה החמישית ימשיכו בלשי היחידה בפיקוד קפטן ריידור, לפתור תעלומות רצח מסובכות, ובמהלכה, באז ימשיך לחקור שני מקרי מוות הקשורים אליו באופן אישי, פלין וריידור ישקלו לעבור דירה וראסטי יחדש את יחסיו עם אימו הביולוגית. בעונה הזו, היחידה תחווה זעזוע עמוק כשאחת הדמויות הראשיות המלוות את הסדרה מיומה הראשון, תמצא את מותה באופן טרגי.

22:00 אימון לרצח | Killer Coach, ערוץ לייפטיים 

מותחן מבית היוצר של Lifetime. סמנת'ה מורגן היא שחיינית צעירה ומוכשרת, שעומדת בפני המבחנים לנבחרת השחייה האולימפית. כשהמאמן הותיק והאהוב שלה עוזב, היא נאלצת להתמודד עם מאמנת חדשה ונוקשה, ומחליטה לעשות ככל שידרש כדי להגיע למדליה. אמה הנוקשה והתחרותית של סמנת'ה מחליטה לשכור לה עוזר מאמן צעיר ונאה. מהר מאוד מערכת היחסים בין השניים מתחממת והם מבלים לילה ביחד, ובסיומו סמנת'ה מבינה את גודל הטעות. כשהיא מנסה לסיים את היחסים ביניהם, היא מוצאת את עצמה ואת חיי אהוביה בסכנה. שחקנים: ג'ביסיה לסלי, טום מאדן. בימוי: לי פרידלנדר. ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן