Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 13 באוקטובר, 2016

קלארידג', ויקטור פרנקנשטיין, אהבה בין הסדינים, החיים בהנפשה: פלויד נורמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:50 קלארידג' | Inside Claridge's, ערוץ החיים הטובים 

סדרה דוקומנטרית העוקבת אחר שנה בחייהם של צוות מלון היוקרה קלארידג', שבלונדון. במהלך פרקי הסדרה נעקוב אחר הצוות בעודו מכין את הקומה השלישית לאירוח אצולה זרה (קיסר וקיסרית יפן, נסיך הכתר של יגוסלביה), כמו גם משלחות המבקרות בעיר לרגל המשחקים האולימפיים של 2012.

22:00 ויקטור פרנקנשטיין | Victor Frankenstein, ערוץ Yes2 

פנטזיית מתח על פי הסיפור המפורסם, כאשר הפעם נמסרת נקודת מבטו של העוזר הנאמן איגור. במהלך חיפושיו אחר הסוד לחיי נצח, מוצא דוקטור פרנקנשטיין את איגור, אדם גיבן שהוצג בניגוד לרצונו בקרקס, הופך אותו לעוזרו האישי ומרפא את העיוותים של גופו. כאשר המחקר מוביל את הדוקטור למחוזות מסוכנים, איגור מנסה להצילו. שחקנים: ג'יימס מק'אבוי, דניאל רדקליף, אנדרו סקוט (הסדרה "שרלוק"), צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס"). במאי: פול מקגויגן. ארה"ב, 2015. ניסיון כושל לחדש סיפור ישן, אך התוצאה משעממת ובוודאי נעשו סרטי פרנקנשטיין טובים יותר. ציון: 

22:00 אהבה בין הסדינים | Love Between the Covers, ערוץ 8 

פרס בחירת העורכים Ala Booklist 2015, פרס הסרט Newburyport 2015. מכורות לספרי הרומן הרומנטי? אתן לא לבד. הצצה לתעשיית הספרים המצליחה ביותר בעולם שמגלגל סכומי עתק מדי שנה. הסרט חושף את מאחורי הקלעים של תעשיית הרומן הרומנטי, תעשיה שלא הייתה כמותה בעולם הספרים. זוהי הצצה אל הכותבות, הקוראות, המפגשים, וכל מה שקורה סביב התעשייה שסחפה מיליוני נשים ברחבי העולם. ספרי הרומן הרומנטי מתורגמים ל-34 שפות והז'אנר גורף יותר ממיליארד דולר בשנה. ארה"ב, 2016.

22:00 החיים בהנפשה: פלויד נורמן | Floyd Norman: An Animated Life, ערוץ Yes דוקו 

הדוקו הטוב ביותר – פסטיבל Comic-Con 2016. אנימטור, מספר סיפורים, טראבלמייקר – הכירו את ה'פורסט גאמפ' של תעשיית האנימציה האמריקנית: בגיל 80, ממשיךפלויד נורמן, שהיה האנימטור האפריקני-אמריקני הראשון בדיסני, 'לעשות צרות' אחרי שהחברה הכריחה אותו לצאת לפנסיה בגיל 65. הבמאים מייקל פיורה ואריק שארקילוקחים למסע מרתק ומרהיב בתחנות חייו האישיות והמקצועיות של האנימטור המחונן. עם: וופי גולדברג, סקרלט ג'והנסון ועוד. 95 דקות, ארה"ב, 2016. נורמן עצמו לא חושב שהוא מעניין, אך בסרט רואים שהוא קסום, מסקרן ובעיקר מרתק. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן