Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 20 באוקטובר, 2016

הסודות של איטליה 2, הנבחרים, צייד הלילה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 הסודות של איטליה 2 | 2 Secret Italy, ערוץ הטיולים 

אלכס פוליצי, מלונאית מצליחה, שבה בעונה חדשה המוקדשת לתרבותה ולנופיה של איטליה. פרקי העונה יעקבו אחר פוליצי שעה שתמשיך במסעה, דרך סיציליה, סרדיניה והאיים האיאלויים. דרכה של פוליצי תארוג יחדיו סיפורים וזכרונות ממורשת משפחתה באיטליה, לצד ביקורים במקומות טעוני משמעות בביגורפיה שלה.

22:00 הנבחרים The Choice, ערוץ 8 

הילרי קלינטון ודונלד טראמפ הם שני המועמדים לנשיאות ארה"ב המקוטבים ביותר בהיסטוריה המודרנית. הסדרה החדשה בת שני החלקים הולכת אל מאחורי הכותרות וחוקרת מי באמת הם אותם שני המועמדים הללו. מייקל קירק יוצא לחקור את הרגעים המכוננים בחיי קלינטון וטראמפ באמצעות ראיונות עם אלה שמכירים אותם הכי טוב. ארה"ב, 2016.

22:00 צייד הלילה Night Stalker, ערוץ לייפטיים 

סרט עלילתי מקורי מבית היוצר של לייפטיים, שמבוסס על סיפורו של רוצח סדרתי אמיתי, שהיה אחראי ל-14 מקרי רצח בארה"ב. ריצ'ארד רמירז היה רוצח סדרתי ואנס בשם צייד הלילה, שפעל בלוס אנג'לס בקיץ של 1985. הוא הועמד לדין וגזר דינו היה עונש מוות (הוא נפטר בכלא ממחלה לפני שהספיקו להוציאו להורג). הסרט מתמקד בקיט, עורכת דין שמגיעה לכלא סאן-קוונטין במשימה שנראית בלתי אפשרית, היא מנסה לטהר את שמו של אסיר שעומד להיות מוצא להורג בטקסס. קיט מאמינה שהלקוח שלה הורשע בפשעים אותם ביצע רמירז. ההתעסקות בתיק מחזירה את קיט לתקופה בה גרה בלוס אנג'לס עת רמירז הטיל אימה על העיר. קיט מתעמתת עם רמירז בנוגע לפשעים המחרידים שביצע בניסיון להוציא ממנו הודאה כדי להוכיח את חפותו של לקוחה. שחקנים: בלאמי יאנג ("סקנדל"), לו דיאמונד פיליפס ("אקדוחנים צעירים"). בימוי: מייגן גריפית'ס. ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן