Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 09 בדצמבר, 2016

העולם של מריה קארי, הוליווד ופוטבול, מותק הילדים התכווצו, קירק דגלאס חוגג 100, טיפשים בלי הפסקה 2, ההונאה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 העולם של מריה קארי | Mariah's World, ערוץ !E 

הזמרת, היוצרת, המפיקה והאייקון מריה קארי חוברת כדי להראות למעריצים, לצופים ול-Lambs (כך היא מכנה את אהוביה ומעריציה) את האישה שהם רק חושבים שהם מכירים. הסדרה עוקבת אחר קארי, מרגע יציאתה למסע ההופעות שלה: Sweet Sweet Fantasy בבריטניה, אירופה ואפריקה, תוך תכנון החתונה שלה, ועד לפרידה המפתיעה מארוסה איש העסקים המיליארדר (ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו), ג'יימס פקר. מריה מעניקה גישה בלעדית גם לחיים שאחרי הירידה מהבמה, הכוללים את משפחתה והחברים במעגל הקרוב, ששומרים שהיא תמיד תהיה במיטבה. הסדרה עוקבת אחר דיוות הפופ העולמית, כשהיא מנסה לאזן בין הלו"ז הקדחתני של מסע ההופעות, למלא את התפקיד התובעני של אם חד הורית, להתמודד עם אי הוודאות במערכת היחסים שלה, עם החתונה המתקרבת, וגם עם רקדן שמחליט לעשות צעד שמשאיר אותה מבולבלת ונסערת.

16:45 הוליווד ופוטבול Hollywood & Football, ערוץ !E 

סדרת דוקו ריאליטי חדשה על החיים שמחוץ למגרש, של שישה שחקני פוטבול מקבוצת ה-RAMS האגדית, ובני משפחותיהם, שעוברים לגור בלוס אנג'לס אחרי למעלה מ-20 שנים, בהן הקבוצה פעלה בסנט לואיס, והותירה את עיר המלאכים ללא קבוצת פוטבול משלה. השחקנים חייבים כעת להוכיח את עצמם באיצטדיון החדש, ובמקביל, נשותיהן וארוסותיהן נאלצות לבנות מחדש את חייהן ועולמן החברתי. הן מנסות למצוא חברות, בתי ספר לילדים ולהבין את החוקים ב-LA. הסדרה מלאה בהתנגשויות משעשעות בין ההרגלים מסנט לואיס והחיים בבוורלי הילס, ובין הערכים בהן הן מאמינות, והנורמות והפיתויים של העיר הגדולה.

17:00 מותק, הילדים התכווצו | Honey, I Shrunk The Kids, ערוץ Yes5 

ממציא מפוזר יוצר מכונה המקטינה עצמים. ילדיו וחבריהם ממזערים את עצמם ויוצאים למסע הישרדות בחצר האחורית, בעוד ההורים המודאגים מנסים לעזור. שחקנים: ריק מוראניס, קריסטין סאת'רלנד. במאי: ג'ו ג'ונסון. ארה"ב 1989. סרט מבדר עם אפקטים שהקדימו את זמנם. מלא קסם עבור הילדים. ציון: 

20:25 חתולות רוקדות על כוכב צדק | Cats Dancing on Jupiter, ערוץ Hot אקשן 

מותחן על שתי נשים צעירות ויפות שחיות את החיים הטובים בלוס אנג'לס ונהנות ממין מזדמן. הכל משתנה לאחר שהשתיים מגלות כי נחטפו והותקפו בילדותן, והן יוצאות עתה לנקום בכל גבר שנקרה בדרכן. שחקנים: אמנדה ריגטי, אריקה טיילור, ג'ונתן בנט, בימוי: ג'ורדן אלן. ארה"ב, 2015.

15:40 קירק דאגלס חוגג 100: התאווה לחיים | Lust for Life, ערוץ Yes3 

קירק דאגלס, אחד השחקנים הגדולים בתולדות הוליווד, יהודי חם ותומך נלהב של מדינת ישראל, חוגג יום הולדת 100, והערוץ מציין את התאריך המשמח עם שידור של אחד מסרטיו הגדולים ביותר – "התאווה לחיים" של וינסט מינלי, בו הוא גילם את הצייר ההולנדי וינסנט ואן גוך, תפקיד עליו היה מועמד לאוסקר. אחד מן הסרטים הטובים של מינלי. ביוגרפיה נהדרת של ואן גוך ומשחק מצוין של דאגלס. ציון: 

22:00 טיפשים בלי הפסקה 2 Dumb and Dumber to, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 28 בספטמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

22:00 ההונאה | Misconduct, ערוץ Yes4

צ׳ארלס דנינג הוא הבעלים של אחת מחברות התרופות הגדולות בארה"ב. זוגתו מגלה במחשב האישי שלו קבצים המעידים על זיוף ניסויים רפואיים ותשלומי שוחד בבקשות רישיון לתרופות. היא יוצרת קשר עם חברה לשעבר, בן – עו"ד מצליח בתחילת דרכו, וחושפת בפניו את הסוד. בן ושותפו מחליטים לצאת לקרב על התביעה הגדולה בחייהם. אולם מהר מאוד העלילה מסתבכת כשאמילי נמצאת ללא רוח חיים ובן מואשם בהריגתה. בן וצ׳רלי מוצאים את עצמם במנוסה משלטונות החוק כמו גם מאנשיו של דנינג שמנסים לשמור על האמת חבויה. שחקנים: ג'וש דוהמל, אל פאצ'ינו, אנתוני הופקינס. במאי: שינטרו שימוסאוואה ("הטינה"). ארה"ב, 2016. בושה וחרפה איך איגדו חלק מן השחקנים הטובים בהוליווד לסיפור מבולבל, מגוחך, לא אמין, מצולם גרוע וכנראה אחד הסרטים הגרועים שנוצרו. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן