Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 12 באפריל, 2017

הצבא של אבא, סמוך על סול 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:45 הצבא של אבא | Dad's Army, ערוץ Hot גולד 

קומדיית מלחמה משעשעת. בשלהי מלחמת העולם השנייה, בעלות הברית עומדות לפלוש לצרפת ולהכניע סופית את הצבא הגרמני. בנקודת העגינה על הים וולמינגטון, עם זאת, המורל ירוד למדי. פלוגת חיילים הזויה ומפוחדת של משמר העורף הבריטי זוכה לביקור מיוחד של רוז ווינטרס הזוהרת, שהיא עיתונאית ידועה. הפלוגה יוצאת מכליה להרשים אותה בעוז רוחה ולשמר את שמה הטוב, הנשים באזור נכנסות לכוננות חירום והגרוע מכל – לפתע מתקבל אות רדיו בשירות הביון הבריטי, המצביע על-כך שמרגל פועל בשורות הפלוגה. שחקנים: קתרין זיטה-ג'ונס, טובי ג'ונס, טום קורטני, מייקל גמבון, ביל ניי. בימוי: אוליבר פרקר. בריטניה, 2016. קומדיה שאמורה להיות מצחיקה, אבל ההומור הוא לא יותר מסלפסטיק שמתאים לקטנטנים, תוך בזבוז שחקנים טובים. ציון: 

22:00 סמוך על סול 3 | Better Call Saul 3, ערוץ Yes Oh + Hot HBO 

סדרת הבת המצליחה שלפני "שובר שורות", חוזרת בעונה חדשה. העונה השניה הסתיימה כשצ'אק, הנחוש למנוע מאחיו לעסוק בעריכת דין עורך הונאה משוכללת שבמהלכה הקליט את ג'ימי כשהוא מודה בדבר עברה, וכשמייק מתכנן להרוג את הבוס הסוציופת של הקרטל, הקטור סלמנקה, התערבות מבשרת רעות גורמת לו להוריד את האצבע מההדק, ומעלה שאלות לגבי השחקנים הנוספים במשחק. בפתיחת העונה החדשה, תוצאותיה של התרמית של של צ'אק מעמידה במבחן את מקצועיותם של ג'ימי וקים (ריה סיהורן), ואת מערכת היחסים שלהם. האיום הקיומי הקבוע על חייהם, דוחק את המצפן המוסרי המגמגם של ג'ימי, אל הגבול. באותו הזמן, מייק מחפש אחר מתחרה, שנראה שיודע כמעט הכל עליו ועל העסק שלו. וככל שהעונה תתקדם, דמויות נוספות יוצגו, וסיפורים נוספים ישפכו אור על העתיד המוכר לנו מהעולם של "שובר שורות".


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן