Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 31 באוגוסט, 2017

דיאנה: 7 ימים שזעזעו את העולם, קוד שרוף 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 דיאנה: 7 ימים שזעזעו את העולם | Diana: Seven Days that Shook the World, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

אירועי השבוע הדרמטי, שקדם ללווייתה של הנסיכה דיאנה – שבוע בו היה נראה כי עתידו של בית המלוכה מוטל בספק. בשעה 3 לפנות בוקר, 31 באוגוסט, 1997, הוכרז על מותה של הנסיכה דיאנה בתאונת דרכים טראגית. האבל הציבורי היה מיידי וחסר תקדים, אך תוך זמן קצר הפכו הצער והיגון לכעס שהופנה כלפי משפחת המלוכה. זו בחרה דווקא בימים הקשים להישאר מחוץ לעין הציבורית. כעת, 20 שנה לאחר מותה, אנשים בתפקידי מפתח מדברים לראשונה על מה שקרה באותו שבוע דרמטי – החברים הקרובים ביותר של דיאנה, שהיו איתה ברגעי חייה האחרונים, אנשים מהמעגל הקרוב של ראש הממשלה הבריטי דאז, טוני בלייר, עיתונאים ואנשי ציבור. הסרט בוחן את ההשלכות המעשיות, החוקיות והאמוציונליות של האירועים באותו שבוע, מראה איך המלכה, בעודה מתמודדת עם התגובות הקשות, הצליחה להילחם מחדש על מקומה בלב הציבור ומסביר איך מותה של דיאנה עזר, בסופו של דבר, דווקא לשמר את העתיד של בית המלוכה הבריטי. בימוי: בן ריידר. 90 דקות, בריטניה, 2017.

22:50 קוד שרוף 4 | Halt & Catch Fire 4, ערוץ Yes Oh + Yes VOD

עונת הסיום לדרמה מבית AMC על אנשים עם חזון, שמוצאים את עצמם במרוץ ליצור את תואם ה-IBM, אי שם בשנות ה-80. ספוילר – בעונה החדשה, הדמויות מנסות לנווט בימיו הראשונים של האינטרנט ומחפשים תשובות במישור המקצועי והאישי, בעוד אופיו התחרותי של עולם הטכנולוגיה ממשיך לצמוח ולהשפיע על מערכות היחסים שלהם. אל העונה החדשה מצטרפת אנה קלמסקי ("Veep"), שתגלם את ד"ר קייט הרמן, אונטולוגית ראשית, בעלת תפקיד משמעותי בחיפושי החבורה אחרי יוזמה עסקית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

1 Comment

  1. צבי זינגר
    30 באוגוסט 2017 @ 8:53

    גם בערוץ נשיונל ג'אוגרפיק היה סרט כבן שעתיים על דיאנה. הרבה יותר טוב

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן