Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 21 בספטמבר, 2017

אינדיאנה ג'ונס ושודדי התיבה האבודה, המעון של מיס פרגרין לילדים משונים, אינדיאנה ג'ונס והמקדש הארור, אינדיאנה ג'ונס ומסע הצלב, ברידג'ט ג'ונס בייבי, סגני המנהל 2, היהודים: הם בכל מקום, אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:55 אינדיאנה ג'ונס ושודדי התיבה האבודה | Raiders of the Lost Ark, ערוץ Yes4

הארכיאולוג ההרפתקן אינדיאנה ג'ונס מנסה לגלות את ארון הקודש שבו נמצאים לוחות הברית לפני שסוכנים נאצים יניחו עליו את ידם. שחקנים: הריסון פורד, קארן אלן. במאי: סטיבן ספילברג. ארה"ב, 1981. סרט ההרפתקאות האולטימטיבי: תפאורות עוצרות נשימה, אקשן מבדר, הומור משעשע ובעיקר שעתיים צרופות של כיף. ציון: 

17:00 המעון של מיס פרגרין לילדים משונים | Miss Peregrine's Home for Peculiar Children, ערוץ Yes5

כאשר סבו האהוב של ג'ייקוב משאיר לו רמזים לתעלומה חובקת עולמות וזמנים שונים, הוא מוצא עצמו מגיע לאי מוזר ומיוחד. באי ישנו מעון קסום המכונה 'המעון של מיס פרגרין לילדים משונים'. המסתורין והסכנה מעמיקים כאשר הוא מכיר את דרי המעון ולומד על כוחותיהם המיוחדים ועל אויביהם החזקים. הוא מגלה כי רק המוזרות המיוחדת שלו, יכולה להציל את חבריו החדשים. שחקנים: אווה גרין, סמואל ל. ג'קסון, אסא באטרפילד, ג'ודי דנץ'. במאי: טים ברטון. ארה"ב, 2016. בסגנון האופייני לברטון, הסרט מביא חוויה ויזואלית מרשימה והרפתקה בדיונית סבירה לצעירים ולמבוגרים. ציון: 

17:52 אינדיאנה ג'ונס והמקדש הארור | Indiana Jones and the Temple of Doom, ערוץ Yes4

אינדיאנה ג'ונס נקלע לאיזור הרי ההימאליה ולעימות עם כת צמאת דם בחיפוש אחד אבן חן יקרה. שחקנים: הריסון פורד, קייט קפשו. במאי: סטיבן ספילברג. ארה"ב, 1984. הסרט מעט יותר אפל בתכנים מקודמו, אך עדיין עשיר בהרפתקאות מבדרות והומור משובח. ציון: 

19:52 אינדיאנה ג'ונס ומסע הצלב | Indiana Jones and the Last Crusade, ערוץ Yes4

אינדיאנה ג'ונס יוצא עם אביו הפרופסור בעקבות הגביע הקדוש ומתעמת עם סוכנים נאצים שאף הם מבקשים להשיגו. שחקנים: הריסון פורד, שון קונרי. במאי: סטיבן ספילברג. ארה"ב, 1989. הסרט קליל יותר ופחות מתוחכם משני הסרטים הקודמים, אך הכימיה בין קונרי לפורד נהדרת. ציון: 

21:30 ברידג'ט ג'ונס בייבי | Bridget Jones's Baby, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 18 באוגוסט, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 סגני המנהל 2 | Vice Principals 2, ערוץ Yes Oh

עונה שנייה ואחרונה לקומדיה המופרעת מבית HBO. ספוילר – האופוריה שגמבי וראסל חווים כשהם מקבלים יחד את תפקיד המנהל הזמני היא קצרת מועד, כשמכוניותיהם מועלות באש בחניית בית הספר וגמבי נורה על ידי תוקף אלמוני. האם מדובר בנקמתה של בלינדה בראון, או במשהו זדוני יותר? האם גמבי ישרוד, יחזור לעבודה ויזכה בליבה של אמנדה? האם ראסל יצליח להתמודד עם ניהול בית הספר בהעדרו של גמבי?

22:00 היהודים: הם בכל מקום | The JewsIls Sont Partout, ערוץ Yes3

קומדיה על האנטישמיות בצרפת של הבמאי איוון אטאל, בה הוא גם מככב לצד אשתו בחיים, שרלוט גינסבורג. בניסיון לטפל בפרנויה ממנה מכריו טוענים שהוא סובל, הולך איוון לפסיכולוג ומתעמת עם הסטראוטיפים האנטישמיים שרודפים אותו. שחקנים נוספים: דני בון, ז'יל ללוש, רבקה מיכאלי, אילן דר, גבי עמרני. צרפת, 2016. הסרט ילדותי עם הומור חלש ואינפנטילי אשר יותר מעליב מלגרום עניין והזדהות עם מצב היהודים בצרפת. ציון: 

22:00 אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח | Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull, ערוץ Yes4

הפעם מתחקה ד"ר ג'ונס אחר גולגולת הקריסטל של אקאטור העוצמתית. יחד עם רוכב אופנוע ואהובתו הישנה יוצא החבורה להרפתקת אקשן מסעירה. עם: הריסון פורד. במאי: סטיבן ספילברג. ארה"ב, 2008. כנראה הסרט הגרוע והמיותר ביותר בקריירה של ספילברג. בזבוז ענק של פוטנציאל על עלילה הזויה, מלאת חורים ומביישת את מורשתו של ג'ונס. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן