Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 18 בדצמבר, 2017

המופע של רייגן, הרולינג סטון: סיפורים מהקצה, מהפכת האנרגיה הירוקה, שלום שנות העשרים שלי! 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:55 המופע של רייגן | The Reagan Show, ערוץ 8

סרט חדש המורכב כולו מחדשות ומסרטונים ארכיונים מהבית הלבן לוכד את האבסורדיות ואת המיומנות שבפוליטיקה של נשיא ארצות הברית לשעבר, רונלד רייגן, שנועדה למצלמות הטלוויזיה בלבד. הסרט עוקב אחר עלייתו לשלטון של רייגן, הנשיא ה-40 ובוחן את יריבותו עם המנהיג הסובייטי הכריזמטי, מיכאל גורבצ'וב, הספקנות התקשורתית שליוותה את בחירתו והאיום המתמשך של מלחמת העולם השנייה. ארה"ב, 2017. מבט מסקרן ומעניין כיצד עולם התקשורת מתנגש, מתנגח ולפעמים הולך יד ביד עם פוליטיקה. ציון: 

22:00 הרולינג סטון: סיפורים מהקצה | Rolling Stone Magazine: Stories from the Edge, ערוץ Yes דוקו

ב-1967 הופץ הגיליון הראשון של המגזין פורץ הדרך (ופעמים רבות שנוי במחלוקת), שהפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות האמריקנית. לציון 50 שנה להקמתו, יצרו הבמאי אלכס גיבני ("הסיינטולוגיה וכלא האמונה") ו-בלייר פוסטר סידרה מונומנטלית, שמתעדת 50 שנה של מוזיקה אמריקנית, פוליטיקה ותרבות פופ אמריקנית, דרך סיפורו של המגזין שהבין שרוקנרול היה הרבה יותר מרק מוזיקה – זה היה כוח תרבותי שעיצב את אמריקה מחדש. תוך שימוש בהקלטות שטרם נחשפו של הכותבים הגדולים של המגזין, בראיונות מקוריים עם אמנים, בצילומים ובסרטים נדירים, הסדרה נותנת מבט מקרוב על מגזין המוזיקה החשוב בעולם, שעזר לעצב את רוח התקופה ושורד כבר יובל שנים. בין ההקלטות שנחשפות בסדרה ניתן למנות ראיונות מקוריים עם בוב דילן, ברוס ספרינגסטין, ו-ג'ון לנון. הסדרה נכנסת גם אל מאחורי הקלעים של סיפורים מרכזיים באמריקה ואופן ביטויים במגזין: הבחירות לנשיאות ב-1972 שסוקרו על ידי האנטר תומפסון (שחתום על עיתונות ה'גונזו'); הסיקור של החטיפה של פאטי הרסט; היחסים המיוחדים בין המגזין לבין לנון בין השנים 1967-1980 (כולל הצילום האחרון של לנון עבור המגזין שצולם על ידי אנני לייבוביץ', סמוך להירצחו); השערורייה סביב השיר 'Cop Killer' של Ice-T ועוד. את הסדרה מלווה בקולו השחקן ג'ף דניאלס ("חדר החדשות"). שישה פרקים בני 45 דקות, ארה"ב, 2017.

22:45 מהפכת האנרגיה הנקייה | Happening: A Clean Energy Revolution, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 12 בדצמבר, 2017, בסלקום TV

שלום, שנות העשרים שלי! 2 | Hello, My Twenties! 2, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה הדרום קוריאנית. חמש סטודנטיות עם תכונות אישיות שונות, מטרות שונות וטעם שונה בגברים, הופכות לשותפות בבניין מעונות בשם 'בל אפוק'. שחקנים: יה-רי האן, סאנג-יאון האן, פארק יון בין.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן