Skip to content

פעוט בן שנה טבע בדלי מים שהכינה אמו לשטיפה

אמו של הפעוט הכינה את הבית לשטיפה ויצאה לסידורים. אחיו בן ה 13 נשאר עם הפעוט והזעיק את אמו בבהלה לאחר שגילה את אחיו בתוך הדלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעוט כבן שנה טבע הערב (שלישי)  בתוך דלי לשטיפה אותו מילאה אמו לצרכי שטיפת הבית. האסון אירע ברחוב זכרון יעקב בירושלים. פרמדיקים של חילוץ והצלה ומד"א הגיעו למקום והחלו בביצוע פעולות החייאה. הם פינו אותו לבית החולים שערי צדק בעיר ומצבו מוגדר קשה. אמו של הפעוט הכינה דלי לנקות את הבית והשאירה אותו באמבטיה ויצאה לסידורים. אחיו הגדול של הפעוט, בן 13, נשאר עמו ואז התקשר בבהלה לאמו לאחר שמצא את הילד בדלי. משערי צדק נמסר כי תינוק בן שנה פונה במצב קשה לשערי צדק. בוצעו פעולות החייאה ממושכות  לייצוב מצבו. מועבר ליחידה לטפול נמרץ ילדים מונשם ומורדם. וכי מצבו קשה".

זירת האירוע (צילום: דוברות מד"א)
זירת האירוע (צילום: דוברות מד"א)

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר הוזעקו שוטרים לדירה  מגורים בשכונת רוממה בעקבות פעוט כבן שנה שטבע בדלי עם מים. צוותי מד"א שהוזעקו גם הם העניקו לילד טיפול ראשוני מציל חיים ופינו אותו במצב קשה לבית החולים.

חובש מד"א ישי לוי סיפר: "הייתי במוקד החירום בתחנה בירושלים כשהתקבלה הקריאה ומיד יצאתי למקום כשבמקביל החובשים במוקד הדריכו את מזמין האמבולנס בביצוע פעולות החייאה בסיסיות. כשנכנסתי לדירה ראיתי את הפעוט מחוסר הכרה ומיד התחלתי להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים. המצב שלו היה קשה מאוד והוא פונה בניידת טיפול נמרץ במהירות".

משה מזרחי חובש באיחוד הצלה סיפר: "יחד עם פרמדיק ורופא של איחוד הצלה ביצענו בפעוט פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהעבירה אותו תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים. צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה הגיעו למקום עקב אופי האירוע". המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע הטרגי.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן