Skip to content

תקף באכזריות קטינה ש"סחבה" ממכולתו סוכריה על מקל

בתחילת השבוע פרסמנו בעל מכולת תוקף באכזריות ילדה, בועט בראשה וסוחב אותה בשערה. הוא נעצר והועמד לדין. מכתב האישום עולה כי היכה אותה באכזריות כי "סחבה" מהמכולת סוכריה על מקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש הבוקר (רביעי) כנגד ג'רייס נשאשבי, תושב אעבלין בן 41, בגין חבלה בכוונה מחמירה ואיומים כלפי קטינות בנות 14-16. מכתב האישום עולה כי אל מכולת בבעלות משפחתו של נשאשבי, המצויה באעבלין, הגיעה הקטינה עם שתי חברותיה בנות 15 ו-16 אל המכולת. הקטינה (14) לקחה מקל על סוכריה וברחה מהמכולת בלי לשלם עבורה, הנאשם, אשר הבחין במעשיה של הקטינה, רדף אחריה, בעודו קורא לה לעצור, והקטינה עצרה והתנצלה בפני הנאשם על מעשיה. בשלב זה, הנאשם החל לתקוף את הקטינה בבעיטות ובמכות בחלקי גופה השונים. לאחר מכן,  תפס הנאשם את הקטינה בשיערה, הפיל אותה על הרצפה, ובעט בה בעוצמה. בהמשך לכך, גרר אותה על הכביש, והמשיך לבעוט בעוצמה בראשה, כאשר חברותיה של הקטינה, שהבחינו במתרחש, צועקות לעברו שיחדל ממעשיו, ובעוד הקטינה מנסה להגן על ראשה באמצעות ידה. המעשה כולו צולם בידי ב.ב אחת מחברותיה של הקטינה. נשאשבי חדל מתקיפת הקטינה רק לאחר שאדם, שזהותו אינה ידועה, עבר במקום, הבחין במתרחש והרחיק אותו מהקטינה. לאחר מכן, נטל הנאשם את מכשיר הטלפון הנייד של הקטינה והלך לכיוון המכולת. שתי חברותיה של הקטינה, בנות 15 ו- 16, ניגשו לנאשם וביקשו שישיב להן את מכשיר הטלפון הנייד של הקטינה.

צילום התקיפה מתוך הסרטון


הסרטון שצולם בידי ב.ב (פרסום לפי סעיף 27א לחוק)

בתגובה לכך, נשאשבי איים עליהן באומרו כי אם לא ילכו, יקרה להן מה שקרה לקטינה. בהמשך, השיב הנאשם את מכשיר הטלפון הנייד באמצעות אדם אחר. כתוצאה ממעשיו נגרם לקטינה חתך מדמם של כחצי ס"מ בקרקפת מימין, וכן נגרמו לה חבלות יבשות בזרועות ובצוואר. היא פונתה באמבולנס לבית החולים שם נוקה ונתפר החתך שבראשה. נשאשבי הואשם כי פצע את הקטינה שלא כדין, בכוונה להטיל בה נכות או מום או לגרום לה חבלה חמורה (חבלה בכוונה מחמירה) וכי איים על ב.ב.' ו-ג.ג.' (חברתותיה של הקטינה בפגיעה שלא כדין בגופן, זאת בכוונה להפחידן (איומים).
אתכתב האישום הגישה עורכת הדין גדיר ברהום מפרקליטות מחוז צפון שבקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן