Skip to content

כתב אישום: חטף את חברתו לשעבר ליערות הכרמל, היכה אותה ודרש ממנה לחזור אליו

תושב עוספיה הואשם בחטיפתה של חברותו לשעבר, הכאתה, ודרישה ממנה ומהוריה לתאם גרסה שקרית מול המשטרה לפיה כל מה שקרה באותו לילה הוא וויכוח בינו לבינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אסי רוחנא, תושב עוספיה, הואשם היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בחיפה בחטיפת בת זוגו לשעבר ותקיפתה. רוחנא הואשם בחטיפה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, איומים והדחה בחקירה. הפרקליטות בקשה את המשך מעצרו עד תום ההליכים נגדו. מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין גדיר ברהום מפרקליטות  מחוז חיפה, עולה כי הנאשם – רוחנא,  בקש מהאישה לחזור אליו לאחר שנפרדה ממנו לאחר זוגיות שנמשכה שנה וחצי, אולם היא סירבה לכך.

אילוסטרציה – משטרת ישראל

ביום שישי 19/08/22 הגיעה האישה לביתה כשהיא נוהגת ברכבה, כך בכתב האישום, רוחנא שנהג בטנדר מסוג יונדאי,  חסם את רכבה, יצא מרכבו, ניגש אליה בעודה ישובה במכוניתה ודרש ממנה לומר לו היכן הייתה. כשתשובותיה לא מצאו חן בעיניו אמר לה: "ככה את רוצה?", ומשך ממנה בכוח את התיק שלה וכתוצאה מכך נחתכה באצבעות יד ימין. הוא חזר לרכבו והחל להתרחק בנסיעה כשהיא עמודת, צועקת ובוכה. באותה עת, נסע בסמוך למקום החניה שלה רכב שחור ובו נהג אדם שזהותו אינה ידועה ואיננו מוכר לאישה. על פי כתב האישום נהג הרכב הבחין באישה הבוכייה שאל אם היא זקוקה לעזרה. היא השיבה בחיוב ונכנסה לרכבו. בשלב זה, חזר רוחנא בנסיעה מהירה, עם הרכב, לכיוון הרכב השחור, ועצר סמוך לו. כשנהג הרכב הבחין בנאשם הזועם אשר הגיע לכיוונם, הוא בקש מהאישה פשוט לצאת מהרכב ואמר לרוחנא שאין לו שום קשר לאישה ועזב את המקום. בשלב זה הנאשם ניגש אל האישה ודרש ממנה להיכנס לרכבו, היא סירבה ובקשה שיחזיר לה את התיק שלה. רוחנא סירב ואמר לה שעד שלא תספר לו היכן הייתה לא יחזיר לה את התיק, משך אותה לרכבו והכניס אותה אליו ללא הסכמתה ובעוד היא צועקת ובוכה החל בנסיעה מהירה לעבר יערות הכרמל. במהלך הנסיעה המתלוננת ניסתה לפתוח את דלת הרכב, ללא הצלחה והתחננה בפני הנאשם שלא יעשה לה דבר. אלא שהוא איים עליה ואמר לה שתצא מהרכב רק בקבר ועל אלונקה והוסיף כי הוא לא מפחד מהמשטרה כי הוא כבר ממילא הסתבך. בתוך כך הוא דרש ממנה את קוד הכניסה לטלפון, היא פחדה ומסרה לו את הקוד והוא נכנס לשיחות אפליקציית ווטס-אפ שלה על מנת לוודא שאינה בקשר עם גבר אחר. עוד עולה מכתב האישום כי רוחנא אשר חשד כי המתלוננת נמצאת בקשר עם גבר אחר, תקף את המתלוננת, היכה אותה באמצעות ידיו בחלקי גופה השונים, ובין היתר בראשה, פניה, ידיה ורגליה, וגרם לה לחבלות, כל זאת בעוד הוא מטיח בה בכעס כי היא "בוגדת" ו"זונה". בנוסף, הוא נשך בחוזקה את המתלוננת בזרועה הימנית. במהלך אחת העצירות ביערות הכרמל, יצאה המתלוננת מהרכב והחלה המתלוננת לרוץ ולהתרחק ממנו אלא שרוחנא רדף אחריה וקרא לעברה: "לאן את הולכת?", היא נפלה והוא החזיר אותה בכוח לרכבו. בה ואביה של האישה שדאגו, התקשרו מספר פעמים אל האישה, היא בקשה ממנו להחזירה מכיוון שמחפשים אותה. בשלב זה הוא סירב אבל בקש ממנה לסלוח לו ולשכנע אותה לחזור לקשר זוגי אתו. ב06:00 בוקר התקשר שוב אליה, אביה של האישה ורוחנא אפשר לה לדבר אתו והחל בנסיעה חזרה לכיוון ביתה. במהלך הנסיעה חזרה הוא דרש ממנה לא לספר את מה שקרה ולמסור גרסה שקרית לפיה כל מה שהתרחש היה וויכוח בין השניים. כשהגיעו סמוך לביתה, המתינו לה הוריה ורוחנא אמר להם לתאם אתו גרסאות במידה ויחקרו.  כאמור כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות חטיפה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, איומים והדחה בחקירה.
לחצו כאן לקריאת כתב האישום 
כתב-אישום-מושחר.pdf

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן