Skip to content

למה לא לקנות מדבקות קיר וטפטים מאלי אקספרס ודווקא מספקים ישראלים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחד האתרים הפופולאריים ביותר בקרב גולשים ישראליים רבים, הוא אתר אלי אקספרס הסיני. מדובר באתר מכירות, דרכו אפשר לרכוש כל מוצר כמעט, במחיר זול. ישראלים מוכנים להשקיע בקניות באתר זה לא מעט כסף, גם אם זה אומר שהם יצטרכו לחכות שהמשלוח עם המוצרים יגיע אליהם בעוד מספר ימים או שבועות ולא באופן מיידי.

ישנם מקרים בהם זה משתלם ולו לטווח הקצר, אך ישנם לא מעט מקרים בהם רכישה דרך אלי אקספרס, אף על פי שהיא זולה יותר, היא לא משתלמת כלכלית ולא מעשית. למעשה, המוצר ברמה ירודה או לא מתאימה, שהוא עלול לייצר נזק משמעותי ולכן עדיף שלא להשתמש בו.

דוגמא לכך אפשר לראות במקרים של מדבקות קיר וטפטים. כידוע, אלו מוצרים מאוד פופולאריים לשימוש הן במבני מגורים, בפרט בחדרי שינה של ילדים ובחדרים אחרים, וכן בבתי עסק, מסעדות, בתי קפה, ומקומות אחרים. אלו משמשים לצורך חיפוי קירות, על מנת שיהיה ניתן להשתמש בעיצוב ייחודי ומקורי.

צילום: pixabay.com

המוצרים הנמכרים באלי אקספרס, עשויים PVC, האיכות שלהם ירודה להבדיל ממדבקות, טפטים ומוצרי חיפוי אחרים אשר נמכרים על ידי ספקים ישראליים ועשויים מדבקות ויניל איכותיות, אשר יכולות להישאר הרבה מאוד שנים על הקיר וניתן להסיר אותן בקלות מתי שרוצים, מבלי לגרום נזק לקיר.

למשל, חברת מרשמלו מציעה לכם קטלוג עשיר ומגוון של מוצרי חיפוי קירות, כולל מדבקות קיר וטפטים, בשלל צבעים, עיצוב וכמובן כאלה שעשויים מהחומרים האיכותיים ביותר שיאפשרו לכם להשתמש במדבקות לאורך שנים ארוכות.

באתר, תוכלו לקרוא אודות מרשמלו ואודות המוצרים השונים שהחברה מספקת, בין אם זה עבור מבני מגורים ובין אם זה עבור מבנים אחרים. תוכלו למצוא מגוון דוגמאות מתוכן תבחרו את המוצרים הטובים ביותר עבורכם. תוכלו גם לבצע הזמנה בקליק אחד ולקבל את המשלוח במהרה, אל היעד המבוקש.

חשיבות של קניית מדבקות וטפטים במקום מקצועי?

כאמור, באתר כמו אלי אקספרס אומנם תוכלו ליהנות ממוצרים במחירים זולים, אך גם המחיר תואם את איכות המוצר. זה אומר, שאתם עלולים למצוא את עצמכם תוך זמן קצר נאלצים לבצע שינוי ובמקרים רבים, כאשר תרצו לבצע אותו בפועל, תגלו שנגרם נזק לקיר. אף על פי שתרצו להשתמש בחיפוי, זה יכול להיות מאוד לא נעים.

לעומת זאת, באתר כמו מרשמלו תוכלו למצוא מגוון מוצרים ברמה הגבוהה ביותר. מוצרים שיכולים להחזיק מעמד זמן רב, מוצרים מאוד אמינים ואיכותיים. כאמור, אם תרצו בבוא היום להחליף אותם במדבקות קיר או טפטים אחרים, לא תתקשו לעשות זאת ולא ייגרם שום נזק לקיר.

עדיף לרכוש מוצרים של ספקים ישראלים אשר מתמחים בנושא, משתמשים בחומרים איכותיים, ושמים דגש לאיכות המוצר ולא רק לכמות שהם מוכרים.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן