Skip to content

למה כדאי לכם להדפיס על שמיכות?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שמיכה נחשבת לאחד הפריטים השימושיים ביותר בכל בית. בין אם זו שמיכה גדולה וחמה במיטה או כירבולית מול הטלוויזיה בסלון. למה שלא תחשבו על שמיכה ממותגת?

הבחירה בשמיכה ממותגת

אנחנו בוחרים הרבה דברים בחיינו, אבל יש כמה דברים שקשה לא לבחור – שמיכה איכותית וממותגת, עליה תוכלו להדפיס באופן אישי כל דבר שתרצו: החל מלוגו של החברה שלכם שיכול להיות מתנה נהדרת לעובדים שלכם, מתנה מצחיקה לאחד החברים ובעצם כל דבר שתרצו לראות מודפס על שמיכה איכותית. אם אתם במקרה מקיימים ערב סרט עם כל העובדים, או שאתם יוצאים לקמפינג משותף עם כולם, למה שלא תחשבו על מתנה מיוחדת שתשרת את כלל העובדים שלכם? כולנו אוהבים להתכרבל מתחת לשמיכה אחרי יום ארוך במיוחד כשהחורף הישראלי כבר בדרך אלינו, אז למה שלא תבחרו במתנה איכותית שתשמר אצל כולם במשך שנים ארוכות?

הדפסה על שמיכות יכולה להיעשות על מגוון רחב של שמיכות, החל משמיכות פליז בעוביים שונים, שמיכות צמר במידות שונות כשלכולן מכנה משותף: הן הכי נעימות שאפשר. כמובן שאת השמיכות תוכלו להזמין בגדלים שונים שמתאימים למטרה שלכם. אבל איפה הכי כדאי להזמין את אותן השמיכות? הנה עוד בחירה שכדאי לכם לעשות: חברת טיקט שידועים בהדפסה על מוצרים בצורה האיכותית ביותר. החברה עובדת כבר שנים עם אלפי לקוחות מרוצים שמדפיסים כל יום עוד ועוד מוצרים שונים. החל ממוצרים המשמשים את המשרדים כבר שנים, מוצרי טקסטיל, תיקים כובעים ועוד – כל אחד יוכל למצוא לעצמו משהו אליו הוא יתחבר ואולי אפילו יבחר מתנה שירצה לתת למישהו.

איך עובדות ההדפסות על השמיכות?

עוד עובדה שכדאי לכם לזכור היא שההדפסות של חברת טיקט נחשבות לאיכותיות מאוד. בעצם את ההדפסות עצמן ניתן לעשות על שמיכות מפליז בייסיק או על שמיכות עם מיתוג האול-אובר. על שאר השמיכות תוכלו להדפיס בעזרת הרקמה הממוחשבת שנותנת לשמיכה מראה עוד יותר מפואר ומדליק. את הרקמה עושים דרך שיטה של תווית חוטים בצורה של הלוגו אותו תבחרו תוך בחירת הצבעים המתאימה לכם. קיימות שמיכות במלאי שלא ניתן לרקום עליהן ישירות, לכן על השמיכות האלו תוכלו להוסיף שכבה של פאצ' בצורת הלוגו של החברה והם יתפרו לכם אותו ישירות לשמיכה.
כשאתם בוחרים בהדפסה על שמיכות, רצוי שתבחרו בשמיכה איכותית – אם תחליטו ללכת על הזול, השמיכה יכולה להיקרע, להיות לא נעימה למגע וללכת מהר מאוד לפח. חברת טיקט מציעה לכם את השמיכות האיכותיות ביותר במחירים נוחים במיוחד. איך תדעו שהשמיכה אכן איכותית? כמות הגרם למטר בד – כשאתם מגיעים לרגע בחירת השמיכה, נמליץ לכם לבדוק את עובי הגרם למטר בד. ככל שהוא יהיה יותר גבוה כך נדע שהשמיכה עצמה עבה ומחממת מאוד.

צילום: טיקט

איזה שמיכות ניתן להזמין?

אם תכנסו עוד היום לאתר של טיקט, תוכלו למצוא בו מגוון רחב של שמיכות שיכולים להתאים לכל אחד. אחת השמיכות שאנשים אוהבים היא שמיכת הפליז עם השרוולים – תארו לכם כמה כיף להתכרבל אתה מול הטלוויזיה כשהיא עוטפת את כל הגוף שלכם. שמיכה נוספת היא שמיכת קורל, שמגיעה כיום במגוון מידות והיא עשויה 100% פוליאסטר או 100% אקריליק – אלו הם חומרים יקרים ואיכותיים שישמרו אצלכם לאורך זמן רב ויהיו נעימים כאילו רק רכשתם את השמיכה.
יש עוד המון דגמים שיכולים להתאים לכם, אז צרו קשר עם החברה עוד היום כדי להתאים את המוצר שיסב לכם ולסביבה שלכם אושר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן