Skip to content

גנץ: לפיד שגה בהעדפת המפלגה הגדולה בגוש

לטענת שר הביטחון לפיד לא פעל לבניית לבניית תוכנית משחק נכונה לקראת הבחירות. לפיד מצדו זימן אליו את ראשי האופוזיציה להיערכות ליום שאחרי. יו"ר העבודה מצידה מסרבת לקחת אחריות להיעלמות מרצ מהמפה הפוליטית שהובילה להפסד גוש השינוי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר הביטחון בני גנץ תקף היום (שישי) את ראש הממשלה יאיר לפיד  בכך שחשב כי גישת המפלגה הגדולה בגוש תביא לניצחון בבחירות. לפיד כך חושב גנץ, לא פעל לבניית קמפיין עם תוכנית משחק נכונה. "היו מי שניסו להוביל את הבחירות האלו לעבר תיקו, היו מי שחשבו שגישת המפלגה הגדולה תצליח להביא אליו. המציאות, כפי שחזרנו ואמרנו אותה כל העת, היא שמי שלא תוקף, סופג. שמי שרוצה להגן, צריך לפחות לדאוג לבניית תוכנית משחק נכונה. ומי שיודע שהוא בחיסרון, צריך לעורר את הקמפיין", כתב שר הביטחון בחשבון הפייסבוק שלו. ולאחר מילים אלו כותב גנץ כי " אנחנו לא נעסוק בחשבונאות", וכי ישתף פעולה "עם כל מי שצריך, נדבר עם כל אחד, ונהיה בכל מקום כדי להגן על ביטחון ישראל, על הדמוקרטיה הישראלית ועל החברה הישראלית".

בני גנץ בהאנגר 11 (צילום מסך)
בני גנץ  (צילום מסך)

קודם לכך, זימן הבוקר ראש הממשלה חלק מראשי סיעות האופוזיציה העתידית להשתתף ביום שלישי הקרוב בפגישה שיזם "במטרה לתכנן ולחשוב ביחד איך לנהל את האופוזיציה", לשון הודעת סיעתו יש עתיד. בפגישה צפויים להשתתף גנץ, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, יו"ר העבודה מרב מיכאלי ויו"ר רע״ם מנסור עבאס. יושבי הראש של חד"ש-תע"ל לא הוזמנו. יו"ר העבודה ושרת התחבורה היוצאת מרב מיכאלי סירבה לקחת אחריות לכישלון בבחירות כשהתנגדה לרשימה משותפת עם מרצ.  התייחסה להעלמות מרצ מהמפה הפוליטית ובפגישת זום שערכה אתמול עם פעילי העבודה אמרה כי "הייתה התנגדות של כל חברי הסיעה לאיחוד עם מרצ ואני חושבת שצדקנו בהקשר הזה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן