Skip to content

פקפק בנאמנות אשתו בהיותו בכלא, אז רצח אותה טרם כניסתו לריצוי 16 שנות מאסר

קנאה אובססיבית ויחס כוחני הטרידו את מוחו של אדם, שנגזר עליו לשבת בכלא, מאסר ארוך. הוא לא היה בטוח בנאמנותה של אשתו, פקפק בזהות אבי התינוק שברחמה והעדיף להפסיק את ייסוריו. אז הוא ירה שני קליעים בראשה, לטענת הפרקליטות. כעת יוכל לשבת בשקט בכלא מאת אבירם זינו פרקליטות מחוז מרכז, , הגישה היום (ה) באמצעות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קנאה אובססיבית ויחס כוחני הטרידו את מוחו של אדם, שנגזר עליו לשבת בכלא, מאסר ארוך. הוא לא היה בטוח בנאמנותה של אשתו, פקפק בזהות אבי התינוק שברחמה והעדיף להפסיק את ייסוריו. אז הוא ירה שני קליעים בראשה, לטענת הפרקליטות. כעת יוכל לשבת בשקט בכלא

מאת אבירם זינו

פרקליטות מחוז מרכז, , הגישה היום (ה) באמצעות עו"ד קרן וקסלר לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה כתב אישום נגד אחמד אבו זייד, בן 27, בגין רצח אשתו נרמין מסעוד לפני שנכנס לריצוי עונש מאסר. הנאשם הורשע בעבירת הריגה וצפויים לו שש עשרה שנות מאסר שנגזרו עליו ב-2010.

על פי כתב האישום, חשד אבו זייד כי אשתו נאפה. ההלכה המוסלמית קובעת כי מי שמואשמת בניאוף – דינה מות בסקילה, עונש מחריד שעדיין מבוצע בכמה מדינות חשוכות בעולם, ביניהן איראן. אבו זייד החליט לעשות את הדין לעצמו וגם בישראל, בתופעה שאנו עדים לה לא פעם במגזר המוסלמי, להוציא את אשתו להורג.

נרמין, כעולה מכתב האישום, הייתה בסוף החודש התשיעי להריונה ואבו זייד היה מוטרד מכך שהתינוק שברחמה של נרמין אינו שלו. אבו זייד, שכאמור, הורשע כבר בעבירת הריגה, חשש כי לא יוכל לפקח על נרמין והיא לא תהיה נאמנה לו, בעת שישהה במאסר בן 16 שנים ובליבו גמלה ההחלטה לרצוח את נרמין. וכך, בלילה שבין 3-4.6.10, ירה באמצעות נשק שני כדורים בראשה של נרמין, אשר הביאו למותה.

"לאורך שנות נישואיהם הפגין אבו זייד כלפי נרמין יחס כוחני ויחסיהם התאפיינו בקנאה אובססיבית ובאלימות כלפי נרמין מצד אבו זייד. בין היתר, הכה הנאשם את נרמין בהזדמנויות רבות, והצר את צעדיה, עד כדי כליאתה בבית.", נכתב בכתב האישום על מערכת היחסים שאפיינה את הזוג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן