Skip to content

שתי גרסאות חדשות לג'נסיס GV70

SUV חשמלי עם טווח נסיעה של 455 ק"מ, הנעה כפולה חשמלית כולל מצב Boost ייחודי לנהיגה ספורטיבית עם 489 כ"ס, טעינה אולטרה מהירה המאפשרת טעינה ל-80% בפחות מ-20 דקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

SUV חשמלי עם טווח נסיעה של 455 ק"מ, הנעה כפולה חשמלית כולל מצב Boost ייחודי לנהיגה ספורטיבית עם 489 כ"ס, טעינה אולטרה מהירה המאפשרת טעינה ל-80% בפחות מ-20 דקות

ג'נסיס מרחיבה את היצע ה-  GENESIS Electrified GV70 ומצרפת 2 גרסאות בכירות לגרסה הראשונה שכבר נמכרת בישראל.

שתי גרסאות חדשות ל SUV החשמלי של ג'נסיס (צילום באדיבות היצרן)
שתי גרסאות חדשות ל SUV החשמלי של ג'נסיס (צילום באדיבות היצרן)

גרסת ה- Luxury אשר מוסיפה חישוקי 20 אינץ', גימור פנימי Mountain Graphic עם תאורת אווירה משולבת, מערכת שמע מבית Lexicon עם 14 רמקולים, מערכת להפחתת רעשי כביש (Active Road Noise Control) ובקרת אקלים דיגיטלית עם שלושה אזורי אקלים. מחיר 499,000 ₪.

גרסת ה- Ultimate כוללת בנוסף, מושב נהג ERGO עם כוונון חשמלי ל- 18 כיוונים, חימום מושבים בשורת המושבים השנייה, ריפוד עור NAPPA יוקרתי בתפירתG MATRIX, ריפוד תקרה יוקרתי מזמש, וילונות צד אחוריים ותצוגת נתונים עילית על השמשה HUD. מחיר 519,000 ₪.

גרסת ה- EV Edition שכבר נמכרת בישראל מכרה עד היום את כל המשלוח הראשון ורכבים נוספים בדרך כוללת מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע 14.5 אינטש ואפשרות שליטה באמצעות ג'ויסטיק התומכת בממשקי Apple CarPlay ו-AndroidAuto, לוח מכוונים דיגיטלי עם מסך 12.3 אינטש בעל תצוגת מידע משתנה, מערכת שמע יוקרתית בעלת 9 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם לכניסה והנעה, גלגל הגה מתכוונן חשמלית, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, זיכרונות למושב הנהג ולכוונון ההגה ומראות הצד, תאורת אווירה בעלת 64 גוונים, ריפודי עור בשילוב אריג צמר, שמשות אקוסטיות, שמשות אחוריות כהות, מראות צד מתכהות אוטומטית עם קיפול חשמלי, מצלמות היקפיות לתצוגת 360, חיישני חניה היקפיים, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, גג שמש פנורמי נפתח חשמלית, תאורת LED אדפטיבית בחזית, חישוקים קלים אווירודינמיים בקוטר 19 אינטש.

מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע 14.5 אינטש (צילום באדיבות היצרן)
מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע 14.5 אינטש (צילום באדיבות היצרן)

Electrified GV70 מתבסס על ה- GV70 המוביל את סגמנט רכבי הSUV- היוקרתיים ומשלב בתוכו מערכת הנעה עוצמתית בעלת צמד מנועים חשמליים והספק כולל של 489 כ"ס המעניקים ביצועי על וטווח נסיעה מרבי של כ- 455 ק"מ.

ג'נסיס Electrified GV70 מונע על ידי שני מנועים חשמליים, אחד לכל ציר גלגלים, בהספק רגיל של 160 קילוואט כל אחד ובהספק משולב של 320 קילוואט בסך הכול. יחידת מנוע חשמלי משולבת בתיבת העברה הכוללת הילוך ישיר וממסר הפחתה המאפשרים העברת כוח מהירה וחלקה אל הגלגלים ללא איבודי כוח ואחיזה. לרשות הנהג עומד מצב Boost ייחודי לתאוצה המעניק תוספת הספק של 40 קילוואט נוספים מהמנועים למשך 10 שניות. במצב זה ישנה ל- Electrified GV70 אדירה של 489 כ"ס ו-71.4 קג"מ הזמינים באופן מידי ומאפשרים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות נתון הלקוח מעולם מכוניות הספורט.

מערכת הטעינה התלת פאזית של ג'נסיס Electrified GV70 תומכת בטעינה ביתית ישירה (AC) בהספק של עד 11Kw. בנוסף מוטמעת במכונית תמיכה בטעינת DC אולטרה מהירה במתח גבוה של 400V, כאשר מטען בעל מגביר מתח מסוגל להכפיל את הטעינה לטעינה במתח של 800V. התוצאה היא טעינה יציבה ומהירה לאורך זמן בעמדות טעינה שונות ומהירות טעינה מהגבוהות ביותר כיום עד לקצב של 350Kw. בקצב טעינה יציב של 240Kw מתאפשרת טעינת הסוללה מ-10% ל-80% מהקיבולת ב-18 דקות בלבד.

המחיר החל מ 469 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
המחיר החל מ 469 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

תפישת הבטיחות של ג'נסיס מיושמת גם ב- Electrified GV70 תוך שילוב בין הגנה פאסיבית מרבית לנהג ולנוסעים, בשילוב חבילה מקיפה של מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמות ביותר מבוססות רדאר ומצלמות למניעת תאונות, תוך מתן סיוע לנהג ומצב נהיגה חצי אוטונומי.

השירות של ג'נסיס GENESIS ONE וכן הטיפולים התקופתיים במשך 3 שנות האחריות ללא עלות וכלולים במחיר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן