Skip to content

הלימוזינה – מיניוואן היוקרתי, לקסוס LM

ה-LM החדש ישווק באירופה ובישראל בגרסה עם מערכת הנעה היברידית בטעינה עצמית וממוצב כמיני-ואן יוקרתי המעניק חוויה של לימוזינה. הדגם החדש והיוקרתי (בדגמי 4 המושבים) כולל מסך HD רחב בגודל 48 אינץ', מקרר ושליטה על סביבת תא הנוסעים, מיזוג אוויר, כוונון מושבים, תאורה בתא הנוסעים והצללת החלונות, מערכת שמע סראונד 3D בהתאמה אישית מבית היוצר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקסוס מציגה בבכורה עולמית את דגם ה-LM, דגם דגל חדש מבית מותג רכבי היוקרה היפני המהווה "מוביל נוסעים מפואר". באמצעות הדגם, שיושק באירופה מהסתיו הקרוב וצפוי להגיע גם לישראל במהלך הרבעון השלישי, לקסוס פונה לפלח שוק חדש עם רכב היסעים, מיני-וואן, יוקרתי. הדגם החדש תוכנן להיות מרחב של התרגעות ונוחות מוחלטת וישווק בגרסת ארבעה מושבים ובגרסת שבעה מושבים.

לקסוס LM מיניוואן שהוא לימוזינה (צילום באדיבות היצרן)
לקסוס LM מיניוואן שהוא לימוזינה (צילום באדיבות היצרן)
לקסוס LM מיניוואן שהוא לימוזינה (צילום באדיבות היצרן)
לקסוס LM מיניוואן שהוא לימוזינה (צילום באדיבות היצרן)

בפיתוח הדגם הושם דגש מרכזי על נוחותם ורווחתם של הנוסעים, כל פרט תוכנן לגרום לנוסעים להרגיש שדואגים לכל צורכיהם, בין אם הם רוצים להירגע או לעבוד תוך כדי נסיעה. המושבים תוכננו לתמיכה ונוחות מושלמת; הטמפרטורה, איכות האוויר והתאורה בתא הנוסעים נשלטים בדייקנות, ויש גישה קלה ואינטואיטיבית לקישוריות ולבידור, ובכלל זה בדגמי 4 המושבים, מסך רחב HD בגודל 48 אינץ' ומערכת סאונד3D  בהתאמה אישית מבית היוצר של מארק לוינסון.

ה-LM יוצע כ-LM 350h עם מערכת הנעה היברידית בטעינה עצמית של לקסוס ומנוע בנפח 2.5 ליטר, בהתאם לחזון אותו הגדירה לקסוס למען עתיד ירוק ונקי יותר. הוכח כי המערכת, הנכללת גם בדגמי NX 350 החדש וה-RX 350h, מעניקה שקט, ביצועים מעודנים ויעילות גבוהה. ההספק המרבי הוא 250 כוח סוס DIN/ 180 קילווט עם מומנט מרבי של 239 ניוטון-מטר. היא מגיעה כסטנדרט עם הנעה לכל הגלגלים והנעה חשמלית E-Four לסרן האחורי, עם חלוקת מומנט חזקה יותר המעניקה לרכב יציבות בפניות ותורמת לנוחות במושב האחורי. המערכת יכולה לאזן בין חלוקת מומנט קדמי/אחורי בין 100:0 ל-20:80 להתנהגות כביש בטוחה במגוון תנאי נסיעה.

נוחות של מחלקה ראשונה (צילום באדיבות היצרן)
נוחות של מחלקה ראשונה (צילום באדיבות היצרן)
נוחות של מחלקה ראשונה (צילום באדיבות היצרן)
נוחות של מחלקה ראשונה (צילום באדיבות היצרן)

עיצוב חלל הפנים של ה-LM תוכנן למתן נוחות ומעוצב כמחלקה ראשונה בנוחות של סלון ביתי וכמו משרד נייד. לקסוס פיתחה את הקונספט באמצעות מחקר שערכה בקרב יצרני מטוסים ולקוחות אמידים, ממנו עלה כי הלקוחות רואים יוקרה בסטנדרט גבוה כאשר הסביבה שלהם גורמת להם להרגיש נינוחים לחלוטין, מבחינה פיזית ונפשית. תכונה זו מדורגת גבוה אף יותר מגישה לטכנולוגיות ופונקציות מתקדמות. כך למשל שליטה באמצעות "כפתור אחד" היא כל מה שנדרש כדי לכוונן את מיזוג האוויר, התאורה והמושבים על פי העדפות המשתמש. האווירה, הגימורים והאבזור של תא הנוסעים ב-LM משקפים את הסטנדרטים של אומנות עבודת היד של לקסוס, ההופכים אותו ללימוזינה של ממש. החלונות בדגם החדש תוכננו להיות גדולים ככל האפשר כדי תחושה נוחה גם בעת  צפייה במסכים וקריאה בדרכים. בנוסף לחלונות צד גדולים, יש חלונות קבועים בגג ושדה ראייה פתוח קדימה דרך השמשה.

העיצוב החיצוני מבוסס על "אלגנטיות מכובדת" עם נוכחות ייחודית ובטוחה על הכביש עם פרופורציות המאפשרות קלות שימוש ותמרון. האורך הכולל 5,130 מ"מ, רוחב וגובה נדיבים של 1,890 מ"מ ו-1,945 מ"מ בהתאמה, ובסיס גלגלים של 3,000 מ"מ הם המפתח למרחב מקסימלי לנוסעים מאחור. הקווים הזורמים של ה-LM מודגשים על ידי קורות קדמיות ואחוריות מושחרות, ואת התחושה הפתוחה מעניק חלונות גדולים מזכוכית העוטפים את הרכב. דלתות הזזה גדולות מעניקות גישה קלה. אפשרויות הגלגלים כוללות גלגלי סגסוגת יצוקה או מחושלת 17 או 19 אינץ' המשקפים את היוקרה של ה- LM כולל שלושה גימורים "קוליים" מבריקים.

אלגנטיות מכובדת ,הסגנון של לקסוס (צילום באדיבות היצרן)
אלגנטיות מכובדת ,הסגנון של לקסוס (צילום באדיבות היצרן)

מנכ"ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: "ה-LM הוא ביטוי מובהק לגישה של לקסוס שיוקרה לא מתמקדת רק בצד המוטורי של הרכב אלה גם בסביבת הנוסעים, במטרה להעניק להם חוויית נוחות של מחלקה ראשונה. גישה ייחודית זו באה לידי ביטוי גם במגוון השירותים שניתנים למועדון היוקרתי של לקוחות לקסוס, ביניהם שרותי מוקד קונסיירג', אירועים מיוחדים, שירותי לימוזין לשדה התעופה ובחזרה והצעות ייחודיות  במסגרת שיתופי פעולה עם מותגי יוקרה נוספים. כל אלו מרחיבים את חוויית הבעלות על רכבי לקסוס לעולמות יוקרה גם שאינם קשורים לעולם הרכב תחת הסיסמה EXPERIENCE AMAZING  (התנסויות מדהימות)".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן