Skip to content

גרסה חדשה לטויוטה קורולה סדאן

טכנולוגית דור 5 של מערכת ההנעה ההיברידית בטעינה עצמית. מנוע 1.8 ליטר המגיע להספק משולב מרבי של 140 כ"ס, תוספת כוח של 18 כ"ס ביחס לדגם היוצא, שיפור משמעותי של 1.7 שניות בנתון התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש. צריכת דלק נמוכה יותר. רמת בטיחות גבוהה. מסך מולטימדיה "10.5 ולוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל "12.3. המחיר החל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, השיקה את הגרסה החדשה של המכונית הנמכרת ביותר בישראל ובעולם, טויוטה קורולה סדאן 2023. מתיחת הפנים של הקורולה החדשה לוקחת את יתרונות הרכב המשפחתי האהוב כמה צעדים קדימה עם סביבת נהג מעודכנת וחדשנית, ביצועים טובים יותר, נהיגה מהנה במיוחד וחוויית משתמש דיגיטלית משודרגת.

טויוטה קורולה החדשה (צילום באדיבות היצרן)
טויוטה קורולה החדשה (צילום באדיבות היצרן)

הקורולה ממשיכה להיות המכונית הנמכרת ביותר בעולם, עם מכירות של למעלה מ-50 מיליון יחידות במשך 55 שנים ו-12 דורות. בשנת 2022 טויוטה קורולה הייתה המכונית הנמכרת ביותר בעולם עם 1.12 מיליון יחידות. גם בישראל היא זוכה למוניטין ופופולריות יוצאי דופן והיא הנמכרת ביותר בכל הזמנים עם למעלה מ-315,000 מכוניות קורולה שנמכרו עד כה בארץ.

לאחרונה, הקורולה זכתה במכרז צה"ל כרכב הנבחר עבור אלופי המשנה, ולפי הביקושים גם בשוק הפרטי נראה כי היא תמשיך להחזיק בכתר המכונית הנמכרת והאהובה בכל הזמנים.

לקורולה סדאן צריכת דלק נמוכה במיוחד ודרגת הזיהום הנמוכה ביותר בקטגוריה (ברמות הגימור SUN ,SENSE), הודות לטכנולוגיית ההנעה ההיברידית-חשמלית המייצרת חיסכון רב בדלק והפחתה משמעותית בפליטות מזהמים.

הדגם המחודש מגיע עם מערך הבטיחות הרחב ביותר של החברה הכולל שילוב בין הדור המתקדם ביותר של Toyota Safety Sense, בו הונהגו שיפורים וחידושים משמעותיים בהם תכונות זיהוי וסיוע חדשניות העוזרות לנהג/ת להימנעות ממגוון רחב יותר של סיכונים בנהיגה יומיומית. כך למשל הקורולה היא המשפחתית היחידה הכוללת מערכת לעצירת הרכב בחירום בכל 3 רמות הגימור, מערכת סיוע ליציאה בטוחה מהרכב. זאת לצד פונקציות חדשות ומשודרגות, אפשרות לעדכוני תוכנה מרחוק ומערכות מתקדמות נוספות לסיוע אקטיבי בנהיגה ובחניה.

לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' (צילום באדיבות היצרן)
לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' (צילום באדיבות היצרן)

בקורולה החדשה מערכת הנעה 1.8 ליטר עם הספק משולב של 140 כוח סוס המאפשרים האצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות, משך זמן הקצר ב- 1.7 שניות ביחס לדגם היוצא. למרות השיפור בביצועים, פליטות ה-CO2 נמוכות יותר ועומדות על 99-105 גרם/ ק"מ, ודרגת הזיהום ברמות הגימור SUN , SENSE היא הנמוכה ביותר בקטגוריה. בתכנון הדור ה-5 של טכנולוגית מערכת ההנעה ההיברידית, טויוטה בחנה את כל הרכיבים העיקריים במטרה לצמצם גודל ומשקל, וההצלחה באתגר הזה באה לידי ביטוי בגידול בהספק שאינו בא על חשבון היעילות או האמינות.

בקורולה החדשה מותקנת מערכת מולטימדיה חזקה יותר ולוח השעונים כולל לוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין בגודל 12.3 אינץ' הניתן להתאמה אישית.  הקורולה החדשה קיבלה גם מראה מעודכן ועכשווי הודות לשינויים שנעשו ברשת הגריל הקדמי, מסגרת פנסי הערפל ועיצובי גלגלי הסגסוגת.

טויוטה קורולה סדאן מוצעת בשלוש רמות גימור SUN, SENSE, LIMITTED המחיר החל מ 158 אלף ועד 168 אלף שח

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן