Skip to content

מובילי המחאה כנגד ההפיכה המשטרית מתריעים: יום שלישי הקרוב תתקיים הפגנת ענק

מובילי המחאה - במידה והכנסת תחוקק את חוקי הדיקטטורה, יצאו המוני בית ישראל לרחוב בכמויות שטרם נראו כמותן. אנחנו נלחמים על הבית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מובילי המחאה נגד המהפכה המשפטית קיימו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בעקבות קידום החקיקה בממשלה, ואמרו: "אנחנו הולכים להחריף את המאבק שלנו. שריינו את יום שלישי, תהיה מחאה שלא נראתה כמותה בישראל". הם הוסיפו כי "לא תהיה חזרה להידברות בלי גניזה מוחלטת של חוקי הדיקטטורה. אם החקיקה תעבור, עלינו לפעול בשלישי – ברחובות, בכיכרות ובמוסדות הממשלה. אם החקיקה הזו עוברת ישראל עולה על מסלול ברור להפוך לדיקטטורה קנאית וקיצונית".

מסיבת העיתונאים (ללא. צילום מסך דמוקרט טי.וי)


הקשיבו לדברי מובילי המחאה

פרופסור שקמה ברסלר קראה יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ לא לחזור להדברות. "אסור לחזור על אותה טעות פעמיים. לכן אנחנו אומרים כאן בצורה ברורה – לא תהיה חזרה להידברות בלי גניזה מוחלטת של חוקי הדיקטטורה. אסור לעשות פעמיים את אותה טעות ולקיים מו"מ עם חבורה קיצונית ואלימה כשאקדח טעון מונח על השולחן", אמרה ברסלר. היא ציינה כי "מדינת ישראל נמצאת בסכנה ברורה ומיידית. חוקי הדיקטטורה כאן, הדחות פוליטיות מתבצעות במשטרת ישראל השכם וערב, הכלכלה הישראלית בקריסה, הדבק שחיבר את החברה הישראלית נשרף כל יום שעובר בכוונת מכוון על ידי אנשים כמו בן גביר, רוטמן ולוין שהאידיאולוגיה שמניה אותם זרה לחזון הציוני".

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן