Skip to content

על הממשלה, Oרייה והציבור המטומטם

תגידו לי , אנחנו אזרחי ישראל, נראים לכם Oרי ממשלת הזדון הזאת, לגמרי מטומטמים עד כדי כך?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפני כ-33 שנה, ישב מוסיקאי וכותב שירים מחונן וניבא את העתיד. לבחור עטור התלתלים שהפציע לחיינו מהקיבוץ אל העיר קוראים שלום חנוך. בשירו המפורסם "משיח לא בא", הוא  נבא את העתיד והוסיף בציניות: "הציבור מטומטם, לכן הציבור ישלם"..
והנה הגיעה שנת 2023 והוכיחה לנו כמה הוא צדק ועד כמה הממשלה הזאת, ממשלת הימין הקיצוני משיחי, מלא על מלא והעומד בראשה,  חושבים שאכן הציבור מטומטם.

הנה לראייה, Oר המשפטיים (אלעק) משוכנע כי מעבר לחברי כנסת מטורלללים, הרי שגם אזרחי המדינה הם מטומטמים ואת זאת ניתן להסיק מן הצורך האובססיבי של הOר יריב לוין למנות וועדת חקירה מיותרת לחלוטין ופוליטית במהותה. יודעים מה? יאללה בואו נבדוק:

  1. ישבה וועדת עו"ד עמית מררי , המישנה ליועמש"ית הממשלה, ועדה שמונתה על ידי הממשלה והוציאה דו"ח לפיו יש ממצאים חמורים בנוגע לשימוש ברוגלות ולכן הדו"ח חייב לשמש בסיס לתיקון החוק ודרכי הפעולה, וליצירת מנגנוני פיקוח הדוקים על שימוש המשטרה ברוגלות נגד אזרחים. וועדת מררי הנחתה שפרקליט המדינה חייב לבחון האם יש צורך גם בחקירה פלילית.
  2. אבל, וזהו אבל גדול, מנגד ובמקביל, יושב מבקר המדינה אנגלמן וצוותו כבר שנתיים על נושא השימוש שעשתה המשטרה, השב"כ והמוסד ברוגלות נגד גופים בארץ ובחו"ל. מובן שלאנגלמן יש אוצר בלום של עדויות שרובן נעשו בדלתיים סגורות על מנת לשמור על סודיות המוסדות הביטחוניים וכל הנראה הוא אמור להוציא דו"ח בקרוב.

    משיח לא בא (איור: OG בינה מלאכותית)

עכשיו תסבירו לי, אני האזרח הקטן, האסקופה הנדרסת שלא מבינה כלום:

  1. למה לעזאזל צריך עוד וועדת חקירה ממלכתית בראשותו של השופט משה דרורי, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים בדימוס, ולמה נותנים לו לחקור גם תיקים שכרגע נמצאים בדיון בבית המשפט, כולל ובמיוחד עדי מדינה שמעידים נגד ביבי במשפטו ושלפי "החשד" (שוב פעם, אעלק), היו במעקב על ידי שימוש ברוגלות של המשטרה ובכך לפסול את עדותם ולחבל באופן ישיר במשפט נתניהו.
  2. למי שלא שמע אף פעם על השופט משה דרורי, ראוי להזכיר שהשופט הנכבד בדימוס התבטא בעבר בנחיצות הרפורמה המשפטית נוסח יריב לוין, תקף את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה וגם את היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט והתבטא נגד ההפגנות ותמך בהצעות רוטמן את יריב.

ולכן, חברי חברי "הציבור מטומטם" (שלום. ח), על מה נלין ותלינו? – ללא ספק, השופט דרורי הוא מה שנקרא "איש אובייקטיבי" לכל הדעות.

3.עכשיו, גבירותי ורבותי המלומדים.ות תשאלו את עצמכם אז למה צריך לעשות לנו הצגה שראש הממשלה לא רוצה להיות מעורב והוא יצא מן הדיון שבו החליטה הממשלה על הקמת הוועדה הזאת? נו באמת, אתם הרי יודעים לבד את התשובה. (כדברי הגשש חז"ל: 'לך תודיע להם שאתה לא בא כי אתה אהבל')

4. ותנחשו מי העד הראשון שהם הולכים לזמן? נכון! – בארווור, את היועצת המשפטית עוה"ד גלי בהרב מיארה. מי שכבר הביעה את התנגדותה לדון בתיקים פתוחים. ברור מראש שהשופט דרורי המכובד "יקשיב" לה ואז ישפוך עליה קיתונות של מלל משפטי עם תקדימים מאיי גאלאפאגוס או הדמוקרטיה העממית של צפון קוריאה ויודיע לה שהוא דוחה את טיעוניה. כי היה תקדים של וועדת שמגר שבדקה את רצח רבין והיא עבדה תוך כדי משפטו הפתוח של יגאל עמיר הרוצח.

5. תגידו לי , אנחנו אזרחי ישראל, נראים לכם Oרי ממשלת הזדון הזאת, לגמרי מטומטמים עד כדי כך? ואתם חושבים שזה יעבור לכם בשקט כאילו אתם באיזה רפובליקת בננות? והאזרחים הם בובות על חוט? – אז זהו שלא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן