Skip to content

KTM RC 8C היחיד בישראל

ד.ל.ב מוטוספורט מסרה בישראל אופנוע יחיד מסוגו, ה-RC 8C החדש, האופנוע יוצר ב-200 יחידות בלבד ואופנוע מספר 162 נרכש על ידי ישראלי. זהו דגם אשר נבנה במיוחד עבור שימוש במסלול וכולל רכיבי קצה במערכות ההינע, המתלים, האלקטרוניקה, הבלמים ועוד. זהו דגם הק.ט.מ שנמכר במחיר הגבוה ביותר בישראל עד כה - 225 אלף שח. ד.ל.ב מוטוספורט […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM לישראל, מסרה בישראל אופנוע יחיד מסוגו – ה-RC 8C החדש. דגם זה, אשר שייך לדור השני לאופנועי המסלול הייעודיים של KTM, יוצר ב-200 עותקים בלבד. אופנועי המסלול של KTM נהנים מביקוש גבוה במיוחד, ולכן, תוך דקות בלבד מרגע שנפתחה האפשרות לרכוש את אופנועים אלה, כל 200 היחידות נמכרו. רוכב ישראלי היה זריז מספיק והצליח לרכוש את אופנוע מספר 162 בסדרה ובעזרת ד.ל.ב מוטוספורט, הגיע אופנוע זה לישראל. משום שמדובר בכלי רכב תחרותי, אופנוע זה קיבל רישוי אפור. ה-RC 8C המדובר הוא אופנוע ה-KTM היקר ביותר שנמכר בישראל מאז החל המותג את פעילותו בישראל – 225,000 שקל.

KTM RC 8C היחיד בישראל (צילום באדיבות היצרן)
KTM RC 8C היחיד בישראל (צילום באדיבות היצרן)

ד.ל.ב מוטוספורט גאה להוביל ולהיות המעורבת ביותר בפעילות הספורט המוטורי בישראל, עם הפעלת קבוצות מירוצים בתמיכה מלאה, קיום ליגה עממית למירוצי RC390 בשיטת חבילת שימוש ייחודית הכוללת ליווי מקצועי צמוד לכל תקופת ליגת ה-RC CUP ועוד.

ה-KTM RC8C הינו אב-טיפוס שהונדס לרסק שיאי מסלול ובייצור מוגבל של 200 יחידות בלבד. אופנוע זה הוא ההגשמה הפיזית המוחלטת של סיסמת ה-READY TO RACE של KTM וברמה הגבוהה ביותר.

KTM RC 8C (צילום באדיבות היצרן)
KTM RC 8C (צילום באדיבות היצרן)

ה-KTM RC8C מצויד ברכיבי הקצה המובחרים של KTM, אשר פותחו והושבחו על גבי המסלולים ובמסגרת המרוצים כמו מערכת בלימה אדירה, מתלים משובחים, מערכת דאטה-לוגינג מבוססת GPS ועוד. דגם 2023 עבור שורה של עדכונים ושדרוגים ואלה כוללים תוספת של 7 כ"ס אשר מביאים את ההספק לכדי 135 כ"ס (11,000 סל"ד) הודות לשימוש בשסתומים וטלטלי בוכנה מטיטניום, זוג טבעות בוכנה חדשות, יחס דחיסה גבוה יותר, מצערת מוגדלת (48 מ"מ) ולחץ דלק גבוה יותר. בנוסף לכך, המצמד חוזק, גלי האיזון עודכנו, נוסף מצנן שמן מבית PANKL וכמובן מערכת פליטה מלאה מבית אקרפוביץ.

KTM RC 8C (צילום באדיבות היצרן)
KTM RC 8C (צילום באדיבות היצרן)

אופנוע זה גם מאפשר כוונונים רבים והתאמות אישיות אל הרוכב ואל כל תנאי הרכיבה במסלולים השונים, לרבות מערכות העזר האלקטרוניות כולל בקרות האחיזה, היציבות ותגובת המצערת. ה-KTM RC8C מתוכנן בהתאם לקווי אופנוע המוטו GP של החברה, ה-KTM RC16, היינו אווירודינמיקה חדשנית עם פיירינג מסיבי פחמן וכנפונים בחזית אשר מעניקים לו יציבות מושלמת במהירות גבוהה ובפניות הדוקות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן