Skip to content

DS3 E-TENSE המחודשת בישראל

DS3 E-TENSE צוידה במערכת הינע חשמלית חדשה ובה מנוע חשמלי בהספק של 156 כ"ס וכן סוללה חדשה בקיבולת של 54 קוט"ש ויחד עלה טווח הנסיעה בין טעינות ל-395 ק"מ. תוצע בישראל ברמת אבזור אחידה וגבוהה – Rivoli אשר כוללת שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. המחיר החל מ 215 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת לובינסקי, משיקה בישראל את DS3 E-TENSE החדשה. ה- DS3 E-TENSE החדשה מגיעה לישראל אחרי שעברה שלל עדכונים במסגרת מתיחת הפנים הכוללים החלפה מלאה של מערכת ההנעה ואגירת האנרגיה, ליטושי עיצוב לחזית הרכב, עדכון לממשק המולטימדיה ועוד.

DS3 E-TENSE החדשה (צילום באדיבות היצרן)
DS3 E-TENSE החדשה (צילום באדיבות היצרן)

DS3 E-TENSE החדשה נהנית מעיצוב מקורי וייחודי בקבוצת הפרימיום B-SUV ולאחר מתיחת הפנים, מעצבי DS העצימו את המראה היוקרתי של דגם זה עם ליטוש חזית הרכב למראה דינמי עדכני. בדומה לכל דגמי DS, גם תא הנוסעים של ה- DS3 E-TENSE זכה לתשומת לב רבה. תוך שימוש בחומרים איכותיים. עם אורך כללי של 411.8 ס"מ, רוחב של 180.2 ס"מ ובסיס גלגלים של 255.8 ס"מ, ה-DS3 החדשה שומרת על מרחב פנימי נדיב לעומת ממדים חיצוניים קומפקטיים אשר מקלים מאוד על החיים בתוך תחומי העיר, ללא צורך בפשרות על הנוחות..

במסגרת מתיחת הפנים, שופרה תנוחת הישיבה באמצעות שימוש בגלגל הגה חדש ואשר עליו מוקמו מתגי התפעול באופן נוח יותר לשימוש. במרכז הדשבורד ישנו מסך חדש ואיכותי יותר למערכת המולטימדיה. גודלו 10.3 אינץ' והוא כולל כעת גם את ממשק ה-DS IRIS SYSTEM.

גם העיצוב הפנימי זכה לשדרוג (צילום באדיבות היצרן)
גם העיצוב הפנימי זכה לשדרוג (צילום באדיבות היצרן)

ה- DS3 E-TENSEהיא המכונית הראשונה במשפחת המותגים לקבל את מערכת ההינע החשמלית מהדור החדש. זו כוללת מנוע חשמלי חדש לגמרי אשר עושה שימוש ב-6 קטבים במקום 8 עד כה לשם שיפור בניצול האנרגיה והפחתת התנגדות. הספקו של זה עלה לכדי 156 כ"ס, תוספת של 20 כ"ס לעומת המנוע החשמלי הקודם וכן 26.5 קג"מ. זמן ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש עומד על 9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 150 קמ"ש. גם סוללת הרכב עודכנה עם קיבולת של 54 קוט"ש, המהווה עליה של 4 קוט"ש בזכותו שופר טווח הנסיעה לכדי 395 ק"מ בין טעינות בהתאם לתקן WLTP. טעינת הסוללה תתבצע באמצעות מטען 11 קוט"ש לטעינה בעמדה ביתית תלת-פאזית וכן בהספק של 100 קוט"ש בזרם ישיר (DC) בעמדה מהירה (מ-0% ל-80% תוך 30 דקות).

מנוע חשמלי חדש לגמרי (צילום באדיבות היצרן)
מנוע חשמלי חדש לגמרי (צילום באדיבות היצרן)

DS3 E-TENSE החדשה תשווק בישראל ברמת אבזור יחידה וגבוהה – Rivoli ואלו עיקריה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 10.3 אינץ', קישוריות אלחוטית ל-Android Auto ו-Apple Carplay, טעינה אלחוטית, 2 שקעי USB, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ' עם תצוגות מתחלפות, תצוגה עילית, 3 מצבי נהיגה (חסכוני, רגיל, ספורט) כניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, בקרת אקלים הכוללת תכנות הפעלה מקדים, מושבים קדמיים מחוממים, שמשה קדמית אקוסטית, חישוקי 18 אינץ', חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמות חניה קדמית ואחורית המדמות מבט על ווירטואלי, פנסי DS MATRIX LED VISION, ממשק מלא עם אפליקציית MY DS, גג שחור (כאופציה) ועוד. המחיר החל מ 215 אלף שח. וכולל אחריות מלאה של 3 שנים או 100,000 ק"מ על הרכב וכן 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן