Skip to content

הסרת נגעים בעור הפנים – השיטות המתקדמות בסניף הקרוב לביתכם

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נגעי עור בפנים מציקים לכם? היום יותר מתמיד יש טכנולוגיות מתקדמות של הסרת נגעים בפנים בלייזר ופלאזמה שיאפשרו לכם הסרה ללא צלקת והכל בסניף הקרוב לביתכם.

פעמים רבות אנו מציצים בעצמנו במראה, נבהלים מגידול חדש, שמעוניינים להסיר אותו מבחינה אסתטית. עם זאת, מגוון נגעים שפירים הנפוצים בעור הפנים באים לידי ביטוי בצורות, צבעים וגדלים שונים. חשוב להבין את הסוגים הללו, לא כעניין של יהירות, אלא כחלק מלהיות פרואקטיביים לגבי הבריאות שלנו. במקביל, יש ביקוש הולך וגובר להליכי הסרת לייזר ופלאזמה, המציעים פתרון מעשי לנגעים שפירים אלה מבלי למהר לאזמל. אבל כמה אתם יודעים על הטיפול ההייטקי הזה? החזיקו מעמד במושבכם בזמן שאנו צוללים עמוק לתוך עולם מרתק זה של רפואת עור בצעד לעבר עור בריא ויפה יותר.

סוגי נגעים שפירים נפוצים בעור הפנים:

פגמים ונגעים בעור הפנים הם דבר נפוץ, מן הסתם שעור הפנים גלוי וחשוף יותר משאר חלקי הגוף. חלק מפגמים אלה מכונים נגעים שפירים. המונח "שפיר" מצביע על כך שגידולים אלה אינם סרטניים ואינם מהווים סיכון בריאותי.

מספר סוגים של נגעים שפירים עשויים להופיע על הפנים. חלק מהסוגים הנפוצים יותר כוללים שומות, נקודות חן, אנגיומות אדומות, סבוריאה קרטוזיס וסרחי עור.

  • שומות ונקודות חן – אלו הן נקודות החן המוכרות לכולנו. השומות יכולות להיות קטנות עד גדולות מאוד וצבען עשוי להשתנה מוורוד או חום בהיר ועד לגוון כהה מאוד.
  • סבוריאה קרטוזיס – נראית כמו כתמי שעווה מורמים שעשויים להרגיש כאילו העור מודבק עליהם. הם יכולים לנוע בין גוון בהיר לכהה.
  • סרחי עור – אלו הם פיסות עור קטנות ורכות התלויות על עור דק.
  • אנגיומות אדומות – אלו שומות אדומות בגדלים שונים שיכולות להופיע באזורים שונים בגוף וגם באזור הפנים
  • דרמטו פיברומה – אלו הם מעין גושים קשים, אדומים או חומים שעשויים להרגיש כמו התעבות של העור בנקודה מסוימת.

בעוד שנגעי עור אלה אינם מזיקים בדרך כלל, הם עשויים לפעמים להצריך בדיקה על מנת לשלול מצבים חמורים יותר של גידולי עור סרטניים. מסיבה זו, אם אתם מבחינים בנגע עור חדש או שינוי בנגע קיים לפני שמבצעים הסרת נגעי עור, חשוב לפנות לבירור רפואי ללא דיחוי.

צילום: FREEPIK

שאלות ותשובות בנושא הסרת נגעי עור בפנים בלייזר ופלאזמה:

השיטות להסרת נגעים בעור הפנים שהוכיחה את עצמה לאורך השנים היא הסרת הנגעים  בפנים בלייזר ופלאזמה. טכניקה חדשנית זו משתמשת באלומות אור מרוכזות כדי להרוס גידולים לא רצויים מבלי להשפיע באופן משמעותי על רקמת העור שמסביב.

  • מדוע הסרת נגעי העור בלייזר ופלאזמה עדיפה על שיטות אחרות?

הסרת נגעי עור בלייזר ופלאזמה מציגה מספר יתרונות המבדילים אותה משיטות אחרות כמו כריתה כירורגית או פילינג כימי. הלייזר והפלאזמה עובד בדיוק רב, תוך אי נוחות מינימלית וזמני התאוששות קצרים עבור המטופל. יתר על כן, ההליך יכול להתבצע על סוגים שונים של נגעים ובמיקומים שונים על הפנים ללא מגבלה.

  • האם הליך הסרת נגעים בלייזר ופלאזמה בטוח?

כאשר הסרת נגעי העור בפנים מתבצעת על ידי איש מקצוע מיומן, מדובר בהליך בטוח. הטיפול אינו פולשני, כלומר אינו דורש חתכים או תפרים, מה שמקטין את הסיכון לזיהום וסיבוכים. יתר על כן, לרוב מכשירי הלייזר החדשים יש מנגנוני קירור, המסייעים במניעת כוויות וסיבוכים פוטנציאליים אחרים.

  • האם התהליך כואב ומהן התוצאות הצפויות?

רוב המטופלים מדווחים על תחושת עקצוץ קלה במהלך הטיפול, בדומה לגומייה הנצמדת לעור. מריחת קרם מאלחש לפני הפגישה יכולה להקל עוד יותר על אי הנוחות. באשר לתוצאות, המראה של האזור המטופל משתפר באופן משמעותי לאחר כל פגישה. עם זאת, זה עשוי להיות תלוי בגודל וסוג הנגע.

  • כמה מפגשים נדרשים בדרך כלל להסרה מלאה?

מספר המפגשים הנדרשים יכול להשתנות ממטופל למטופל. נגעים מסוימים עשויים לדרוש מספר מפגשים להסרה מלאה. המספר המדויק נקבע על ידי איש המקצוע בהתאם לסוג, גודל ומיקום הנגע.

חשוב לזכור כי ההחלטה לעבור כל טיפול אסתטי, כולל הסרת נגעים בעור הפנים, צריכה להתקבל תמיד לאחר התייעצות יסודית עם איש מקצוע מוסמך. למרות שפע המידע הזמין באינטרנט, שום דבר לא יכול להחליף הערכה אישית על ידי רופא עור או רופא אסתטיקה מוסמך.

מהם היתרונות להסרת נגעים בלייזר ופלאזמה:

  • הסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור מתבצע בתהליך מבוקר שלא פוגע בשכבה הפנימית של העור ומתבסס על התהליך ההחלמה הטבעי של העור שגורם לו להחלים ולהתחדש ולכן מתקבלות התוצאות האסתטיות הטובות ביותר ללא סימן או צלקת.
  • הייעוץ ניתן בחינם בכל אחד מהמרכזים האסתטיים בפריסה ארצית, במידה ומחליטים לטפל הטיפול מתבצע במקום! במידה ולא אז לא מחויבים.
  • המרכזים האסתטיים לטיפול נמצאים בפריסה ארצית ומשתמשים בטכנולוגיית הלייזר המתקדמת בעולם לטיפול בהסרת נקודות חן ונגעי עור שמאושרים בתקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות ו
  • הטיפול אינו פולשני, מדויק ואינו פוגע בעור הבריא סביב הנגע ונחשב לטיפול האסתטי עם התוצאות הטובות ביותר בהשוואה לשיטות הטיפול האחרות.
  • הטיפול לרוב מסתיים בטיפול אחד בלבד!

אם מציקים לכם נגעי עור בפנים הדרך הטובה ביותר לטפל בהם היא בטכנולוגיות מתקדמות של לייזר ופלאזמה שיאפשרו לכם מראה עור אחיד וחלק כמו שתמיד חלמתם עליו, מרכזי אתר דוקטור חן מאפשרים לכם לטפל בטכנולוגיה  הטובה ביותר בסניף הקרוב לביתכם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן