Skip to content

החזירו את החטופים עכשיו

מאות בני משפחות החטופים הקימו מאהל ומטה והזהירו את נתניהו וממשלתו: נגמרה הסבלנות – יוצאים למאבק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאות בני משפחות של חטופים ונעדרים כינסו אמש (חמישי) מסיבת עיתונאים דחופה עם מסר חד לשרי הקבינט ולממשלה: החזירו את החטופים עכשיו! נגמרה הסבלנות-מעכשיו יוצאים למאבק!

מירב לשם גונן, אמה של רומי גונן אמרה: ״20 יום הם נמצאים שם, 20 יום שאין לנו מושג מה שלומם, אם מטפלים בהם, אם הם נושמים, 20 יום מבקשים מאיתנו להתאזר בסבלנות. היינו סבלניים מעבר למאד, אבל זהו. הסבלנות שלנו פקעה. כל משפחות החטופים וכל מדינת ישראל שנמצאת מאחורינו אומרים: זהו! הסבלנות שלנו נגמרה״.

מלכי שם טוב, אבא של עומר בן 21 אמר: ״תדמיינו לעצמכם 20 יום לשבת במחילות. אולי אין חשמל, מים, חמצן ואנחנו במשך 20 יום באי וודאות, בחושך מוחלט ומאיתנו מבקשים להיות סבלניים וממלכתיים. אנחנו לא ממתינים יותר. תדמיינו שאלו הילדים שלכם יושבים שם וממתינים שנציל אותם מהתופת הזו. תחשבו עכשיו איך אתם מוציאים אותם משם היום, היום היום!"

צילום: ציפי מנשה
עוגת יום ההולדת לארז קלדרון כיכר החטופים.ות (צילום: ציפי מנשה)
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה

אייל אשל, אביה של רומי אשל, תצפיתנית: ״אני אייל, אבא של רוני ילדה בת 19, חיילת בצה״ל, תחת האחריות שלכם, ו-20 ימים ממשלת ישראל אילמת. מהתחקירים שאנחנו עושים, האזרחים של המדינה, הכל עשינו בעצמנו. אתם באים אליי לבקש מידע. אני דורש דבר אחד – קומו מהכיסאות שלכם, שימו את ליבכם במקומי וקחו אחריות. את כל חיי אני מקדיש למדינה. גם את בכורתי רוני הקדשתי למדינת ישראל – אל תפנו לי עורף, נגמרה לכולנו הסבלנות״.


אביה של החיילת אורלי

שחר ונטע בשם משפחת טרופנוב (סשה טרופנוב, אימו לנה טרופנוב, סבתו אירנה ובת זוגו ספיר כהן – כולם נחטפו. אבא של סשה, ויטלי, נרצח): "אנחנו כאן כדי להשמיע את קולם של מי שאינם כאן. שלושה דורות שנעלמו. משפחה שאין לה אף בן משפחה בישראל שיכולים להשמיע את קולם. אנחנו כאן משפחה מבחירה עד שתחזרו אלינו. כשסשה יחזור נחכה לו כאן המשפחה החדשה שלו, אנחנו משפחה אחת.

צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה


החזירו אותם ביתה עכשיו! (צילום: ציפי מנשה)

יעלה ועילי, אחים של אביתר דוד שנחטף מהמסיבה, אמרו: ״בשבת בבוקר התעוררנו לסרטונים מזעזעים שאני לא מאחלת לאף אחות קטנה לראות – אחי מובל ע״י מחבלים עם ידיים קשורות מאחורי הגב. המשפחה שלי מתעוררת כל בוקר לסיוט שלא נגמר. רק הקבינט יכולים להביא אותם, רק עליהם האחריות ולא על אף אחד אחר בעולם תביאו אותם היום, עכשיו״.

1 Comment

  1. מיכה הרפז
    27 באוקטובר 2023 @ 16:51

    עם כול הצער, זו פעילות פוליטית בהנהגת המפסידים בבחירות שהם הגורם העיקרי להרמת המוטיבציה של חמאס לתקוף כעת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן