Skip to content

אפשר לשקר בחלק מהזמן – אך אי אפשר לשקר את כולם כל הזמן

הפעם זה לא יעבוד. העם לא טיפש!, גם ציבור נאמניו של נתניהו כבר התפקח.  הוא יעמוד, כמו כולם לפני וועדת חקירה ממלכתית בראשותו שופט עליון וייתן את הדין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הלילה הוציא הנאשם מבית חברו המיליארדר בשכונת תלפיות בירושלים הודעה: "עד לרגע ההתקפה ב-7 לאוקטובר כולם אמרו לי שהחמאס מורתע". זהו! יצא המרצע מן השק.  אם עד עכשיו היה איזשהו קמצוץ של הגיון  באמרה "לא מחליפים סוסים באמצע העלייה" הוא שווה ערך לסוס שקרס, סוס עיוור, צולע ופיסח שהמיט על כך כליה. מאוחר יותר הוא תיקן וצייץ: מצטער, טעיתי ומחק את הציוץ הקודם. זה לא יעזור לו.
חברים.ות. ביבי חייב ללכת בעוון נבצרות נפשית.
כשחיילינו נלחמים בעזה, באמצע הקרב, הוא כבר מקריא מן הנייר תשובות מוכנות לעיתונאים בפסבדו מסיבת עיתונאים חופשית. ראיתם שהוא בכלל לא הקשיב לשאלות ורק נצמד לתשובות מוכנות? הכל אצלו זה רק כסת"ח.  הנאשם כבר מכין את עצמו לוועדת החקירה. עו"ד גלעד שר כבר כתב מכתב ליועצת המשפטית לממשלה בו הוא מבקש ממנה לבדוק ידיעות על גריסה והשמדת מסמכים מלישכת ראש הממשלה.
ביבי הוא כזה שקרן מועד, מה שמצביע על הפרעה אישיות בדרגה הכי גבוהה בסולם ספר הפסיכיאטריה האמריקני. ( תחפשו בגוגל את הפרופיל שעשתה עליו הפסיכולוגית הקלינית המצטיינת זיווית אברמסון). התרופה שלו היא להביא רק את הציטוטים המוסרטים שלו עצמו . סרטונים  שהוא שלח לתקשורת בשפע כנגד אולמרט, בנט ולפיד בנושאי אחריות וסמכות. הוא?  הלא לא ידע, לא אמרו לו, לא באחריותו. כולם אשמים והוא? צדיק בן צדיק, זך כעננה צחורה על פני שמים. ביבי, אם את נקי מאחריות ואשמה כעננה קלה בשמי הקיץ?, אני מעדיף חורף, קר ומושלג.

אילוסטרציה – איור: דודו גבע בהוצאת כתר (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

אפשר לשקר לחלק מהאנשים כל הזמן אך אי אפשר לשקר כל הזמן לכולם

היה זה אברהם לינקולן שאמר: "אפשר לשקר לחלק מהאנשים כל הזמן, אפשר לשקר לכל האנשים חלק מהזמן, אך אי אפשר לשקר לכל האנשים כל הזמן".
*עברו 160 שנה מאז לינקולן, אבל נתניהו מוכיח שוב ושוב עד כמה לינקולן היה תמים. לא רק שהוא משקר לכולם כל הזמן, אלא שהוא משקר מהמקפצה, בלי להסמיק ובלי למצמץ, ויש עדיין כאלה שמאמינים לו.
*הבעייה שביבי עדיין חי בראש לפני ה-7 באוקטובר 23, ואני חושב שבמוחו הקודח, הוא עוד לא הפנים ולא מבין את גל הזעזוע שפקד את העם. הוא פשוט לא מסוגל להפנים. זה לא בDNA  שלו.

*הוא עוד לא הפנים את השוק שעבר פה על כולנו. 1400 הרוגים. לא רק על הקיבוצניקים שנואי נפשו בעוטף, אלא גם בשדרות ובאופקים, ולשחיטה הגדולה של הצעירים היפים והמוצלחים, ילדי כולנו, שהלכו למסיבת שלום ואהבה בטבע, שלא לדבר על חמישים ילדים קטנים חטופים, ומאות אמהות, אבות, סבים וסבתות וגם חיילות- תצפיתניות וחיילים מאוגדת עזה שבויים.

*ביבי והמטורללת והילד"ז בטוחים שהם יכולים לשקר לכולם כל הזמן. והוא חושב, שאם מכונת הרעל שלו מפיצה את תיאוריית הקונספירציה לפיה הוא לא ידע כלום והם ניסו לעשות לו הפיכה צבאית מאחורי הגב.  אז ככל הנראה הוא חושב מתוך מחלת הנפש שלו, בה הוא ככל הנראה לוקה. וזה חברים.ות, זה כבר עניין של פסיכיאטרים .

הפעם זה לא יעבוד. העם לא טיפש!, גם ציבור נאמניו כבר התפקח.  הוא יעמוד, כמו כולם לפני וועדת חקירה ממלכתית בראשותו שופט עליון וייתן את הדין. וזה גבירותי ורבותי, עוד לפני מתן פס"ד בתיקיו הפליליים בנושאי שוחד, מרמה והפרת אמונים בבית המשפט המחוזי. מן הסתם למשפט תיקי האלף כפי שכינה אותם היועה"מ הקודם, אביחי מנדלבליט, הוא יגיע עם זינזאנה במדים כתומים, למרות שיש בי תחושה שקודם לכך הוא יימלט עם רעייתו חובבת המיצים הצבעוניים לחו"ל..

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן