Skip to content

חדשות טובות: חי נקש חושף אסטרטגיות מפתח לצמיחה עסקית בשיווק דיגיטלי

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21 בספטמבר 2023 – בראיון שנערך לאחרונה, חי נקש, היזם בעל החזון מאחורי מעצמת שיווק וטכנולוגיה דיגיטלית עולמית, חשף את האסטרטגיות פורצות הדרך שלו לצמיחה עסקית.

הוא מאמין שהעתיד הולך להיות דיגיטלי כמעט לחלוטין, ויש לו חזון ברור שמסייע לבעלי עסקים בארץ ובעולם להשיג צמיחה עסקית נרחבת, עם תוכנית שמותאמת אישית לכל בעל עסק, למטרות וליעדים שלו.

בכתבה זו, חי נקש מציג את הקווים המנחים שלו להשגת פיתוח עסקי מותאם אישית, באמצעות גיבוי והמחשה של עובדות, נתונים ודוגמאות של לקוחות מרוצים. אז בואו נראה איך גם אתם יכולים להזניק את העסק שלכם כמה (מאות) צעדים קדימה.

בניגוד למה שרוב בעלי העסקים מאמינים, תוכנית עסקית לא מתחילה עם כאן ועכשיו, אלא עם חזון לעתיד

חי נקש מאמין שבעלי עסקים צריכים להמציא את עצמם כל פעם מחדש, בדיוק כמו שעולם הדיגיטל, הטכנולוגיה והסייבר מתחדשים בתדירות קבועה. בהתאם לאמונה זו, החזון שלו מתרכז בשלושה עקרונות ליבה:

1. חדשנות היא המפתח

כדי להשיג את המתחרים, בעלי עסקים צריכים להשקיע בטכנולוגיה מתקדמת ובפיתוח מתמיד של האסטרטגיות שלהם. נקש קובע: "חדשנות היא לא אופציה; היא הכרחית, ואנחנו כאן כדי לספק ללקוחותינו את הפתרונות הדיגיטליים היעילים ביותר".

2. טווח הגעה גלובלי, השפעה מקומית

נקש והצוות שלו מאמינים בטווח הגעה גלובלי תוך שמירה על השפעה מקומית: "גישרנו בהצלחה על הפער בין עסקים גלובליים לשווקים מקומיים, והאסטרטגיות שלנו מותאמות לקהלי היעד של הלקוחות שלנו, באשר הם."

3. החלטות מונעות נתונים

החברה של חי נקש מסתמכת ברוב המקרים על תובנות מונעות נתונים, וכך הוא מדגיש: "ההחלטות שלנו מגובות בנתונים, ולא בניחושים, כדי לוודא שהלקוחות שלנו יקבלו את החזר ה-ROI הטוב ביותר על השקעות השיווק הדיגיטלי שלהם".

צילום: FREEPIK

מכירות מקוונות עולות ב-120% בתוך שנה: שימו לב לסיפור ההצלחה המדהים

"הלקוח שלנו, מותג אופנה מבוסס מברצלונה, פנה אלינו כדי להגביר את הנוכחות המקוונת של החברה שלו. הוא ביקש להרחיב את טווח ההגעה שלו ללקוחות ברחבי העולם, אבל לא הצליח לפרוץ לשוק האופנה המקוון התחרותי.

במקרה הזה, לקחנו את האתגר ויצרנו תוכנית פיתוח עסקי מקיפה, ממוקדת שתואמת את היעדים שלו, כך שבתוך שנה, המכירות המקוונות של המותג עלו ב-120%". בעוד שהנתון הזה מדהים, מבחינת נקש והצוות שלו מדובר בהישגים מובנים מאליהם שהם חווים כל פעם מחדש, עם כל לקוח.

כשהוא נשאל על הייחוד של האסטרטגיה שהורכבה ללקוח, הוא הסביר שההתמקדות הייתה בשיפוץ אתר האינטרנט של הלקוח, מינוף משפיעני רשתות חברתיות ואופטימיזציה של SEO. התוצאה, כאמור, הייתה הצלחה מסחררת, והלקוח הרחיב את טווח ההגעה שלו לא רק ברחבי אירופה אלא גם לשווקים חדשים באסיה ובצפון אמריקה.

מוניטין מצוין חסר תקדים

המוניטין המצוין שיש לחברת השיווק הדיגיטלי והיזמות הטכנולוגית של נקש בארץ, לצד המוניטין הבינלאומי שלו כיזם ומשקיע בתחום הפינטק וטכנולוגיות בלוקצין בצפון אמריקה ואסיה, כמו גם החברות  שלו בקהילת הבלוקציין העולמית – מסמנים הצלחות מקומיות וגלובליות של איש עסקים ששמו הולך לפניו, והנה כמה נתונים שממחישים את התמונה:

שביעות רצון לקוחות: שיעור עצום של 94% שביעות רצון לקוחות מדגיש את המחויבות של החברה למצוינות.

אופטימיזציה של החזר ROI: בממוצע, לקוחות חווים עלייה של 35% בהחזר ה-ROI שלהם במהלך השנה הראשונה של שיתוף הפעולה עם החברה.

נוכחות גלובלית: עם משרדים בחמש ערים גדולות ברחבי העולם, החברה של חי נקש הפכה לגלובלית, וביחד עם הצוות שלו, הם מספקים שירותי אסטרטגיות דיגיטליות, הגנת סייבר ופיתוח עסקי טכנולוגי, כמעט בכל יבשת.

פרסים והכרה: החברה זכתה בפרסים מרובים על תרומתה לתחום השיווק הדיגיטלי והיזמות הטכנולוגית.

בשורה התחתונה, אנחנו ערוכים לעצב את עתיד השיווק הדיגיטלי והיזמות הטכנולוגית

עם חזון ברור, היסטוריה של הצלחה ומחויבות לחדשנות, החברה שלנו היא הבחירה המתאימה לעסקים שמעוניינים לפרוץ לשווקים חדשים ובינלאומיים בעידן הדיגיטלי.

כך שאם גם אתם מעוניינים להזניק את הפעילות העסקית שלכם לשיאים שלא הכרתם, אנחנו השותפים שלכם להצלחה!
כמו כן , מעורבותו בקהילת הבלוקציין **

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן