Skip to content

ארגון המרצחים פרסם קלטת של שלוש חטופות בו פניה לראש הממשלה

מגפון לא יפרסם את הקלטת ולא ישתף פעולה עם הלוחמה הפסיכולוגית של המרצחים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארגון הטרור הרצחני, החמאס פרסם לפני זמן קצר (שני), סרטון ווידאו בו נראות שלוש נשים מהחטופים ואחת מהן פונה בעברית אל ישראל. בקלטת פונה אחת הנשים לראש הממשלה.

לאחר פרסום נתניהו של שמות החטופות מימין לשמאל: ילנה טרופנוב, דניאל אלוני ורימון קירשט (צילום: ללא)

מגפון לא יפרסם את הסרטון ולא ישתף פעולה עם הלוחמה הפסיכולוגית של המרצחים. הסרטון שפורסם מעיד על הלחץ בו נמצא החמאס שנתון למתקפה קשה של צה"ל. הנשים מופיעות בסרטון לבושות בבגדים שהולבשו בידי החמאס. מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר  כי מדובר בתעמולה פסיכולוגית אכזרית של חמאס-דאעש. וכי "מחבקים את המשפחות. נעשה הכל כדי להשיב את כל החטופים והנעדרים הביתה". נתניהו: "אני פונה לילנה טרופנוב, דניאל אלוני ורימון קירשט שנחטפו על ידי החמאס שמבצע פשעי מלחמה. אני מחבק אתכן. ליבנו אתכן ועם שאר החטופים. אנו עושים הכל כדי להחזיר את כל החטופים והנעדרים הביתה".
על פי דובר צה"ל נמסרה הודעה ל-239 משפחות חטופים. אזעקות הופעלו בבאר שבע ויישובי הסביבה. דיווח: חיל האוויר תקף רכב עם פעילי חיזבאללה בגבול לבנון. דובר צה"ל הוסיף כי "הרחבנו את הפעולה ברצועה – הכנסנו כוחות נוספים". בצפון כוחות צה"ל תקפו היום תשתיות צבאיות של רגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. במהלך פעילות הכוחות, ירו מחבלים אל עבר מוצב צה"ל בגבול לבנון, אין נפגעים. צה"ל הגיב בירי ארטילרי לעבר מקור הירי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן