Skip to content

כתב אישום: גנבו אופנועים מהמרכז לשם מכירתם בשטחים

כנופיה בת שלושה חברים נעצרה לאחר שנתפשה בעת גניבת אופנועים לצורכי מכירתם בשטחים בתמורה ל- שלושת אלפי ש"ח לאופנוע רגיל ו-תשעת אלפי ש"ח לאופנועים מסוג: tmx/ mt
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה חשודים מאור יהודה וכפר קאסם, נעצרו בתחילת החודש בחשד שגנבו אופנועים לשם מכירתם בשטחים הכבושים. כנגד שלושתם הוגשו כתבי אישום בגין גניבת אופנועים ומכירתם וכנגד השלישי הוסף גם  אישום של נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה לסוג הרכב, חבלה במזיד ברכב, גניבת רכב ואיומים. משטרת מסובים ניהלה בשבועות האחרונים פרשייה חמורה נגד גנבי אופנועים.  במסגרת מאבק נגד גניבות כלי רכב בדגש על אופנועים מאזור המרכז ות"א, התפתחה לאחרונה חקירה משמעותית בתחנת משטרת מסובים, בעקבות דיווח שהתקבל בתאריך 6.11.23, אודות חשודים עם פנס המתצפתים על כלי רכב ברחוב הרמה בגני תקווה.

אמצעי הגניבה היו ברשות חברי הכנופיה (צילום: משטרת ישראל)

כוחות משטרה מתחנת מסובים ויס"מ ת"א, הגיעו במהירות למקום והצליחו לאתר ולעצור שלושה חשודים, לאחר שמנעו מהם גניבה של אופנוע באזור. במהלך החיפוש תפסו השוטרים כלי פריצה שהיו ברשות החשודים כגון: מחבר המשמש להתנעת אופנועים, מברג ומספריים המשמשים לשבירת מנעולים. מהחקירה עלה כי החשודים בסיוע אחרים גנבו את האופנוע, פירקו את הפלסטיקה וגררו אותו לתחילת הרחוב. השוטרים עצרו את שלושת החשודים (19 מאור יהודה, 18, 20 מכפר קאסם) והם הועברו לחקירה במשטרת מסובים. במסגרת החקירה שהתנהלה בתחנת מסובים הצליחו החוקרים להתחקות אחר חשוד נוסף ובתאריך 12.12.23 עצרו את החשוד, בן 20 מאור יהודה לחקירה. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת.
במסגרת פעולות חקירה מורכבות בסיוע של אמצעים טכנולוגיים, גילו החוקרים כי שני החשודים נטלו חלק בגניבות נוספות של אופנועים מהערים תל אביב, רמת גן, קרית אונו, גני תקווה ואור יהודה החל מתאריך 15.6.23 ועד תאריך 6.11.23. על פי החשד, החשודים גנבו את האופנועים לשם מכירתם בשטחי איו"ש, כאשר גבו 3,000 ש"ח על אופנוע רגיל ו-9,000 ש"ח על אופנוע מסוג tmx/ mt.
עם סיומה של חקירה הוגש כתב אישום עם 12 אישומים ע"י יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, נגד שני חשודים. כנגד החשוד (19) בעבירות גניבת רכב, החזקת כלי פריצה לרכב, ניסיון גניבת רכב בצוותא, וכנגד החשוד (20) בעבירות נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה לסוג הרכב, חבלה במזיד ברכב, גניבת רכב ואיומים וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן