Skip to content

צה"ל נענה ליוזמת "JLOTS"; של ארה״ב להרחבת כניסת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה

צה"ל הודיע כי אישר יוזמה חדשה של ציר לוגיסטי מהחוף בעזה (JLOTS- Joint Logistical Over- the-Shore), בהובלת פיקוד המרכז של ארצות הברית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
נוער הגבעות מנסה לחסום הכנסת סיוע לעזה (צילום: רשתות חברתיות ודף הפייסבוק של נלחמים על החיים ולפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

בעוד מתנחלי נוער הגבעות ואחרים מנסים לחסום הכנסת סיוע של מזון וקמח במסגרת הסיוע ההומניטרי לתושבי עזה שמצויים במצור כלכלי עקב הלחימה בעזה הודיע הערב (חמישי) צה"ל כי צה"ל נענה ליוזמה חדשה – יוזמת "JLOTS"; של ארה״ב להרחבת כניסת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה. צה"ל, באמצעות מתפ״ש, וכי אישר יוזמה חדשה של ציר לוגיסטי מהחוף בעזה (JLOTS- Joint Logistical Over- the-Shore), בהובלת פיקוד המרכז של ארצות הברית (CENTCOM). יוזמה זו תייעל ותרחיב את הכנסת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה. "צה"ל יפעל בכדי לספק תמיכה ביטחונית ולוגיסטית ליוזמה, אשר כוללת בניית רציף צף זמני בחופי הרצועה והעברת סיוע מהים לרצועת עזה", נמסר. "ההשתתפות של צה"ל ביוזמה מדגישה את העבודה משותפת עם הארגונים הבינ״ל להכנסת הסיוע ההומניטרי לאוכלוסייה האזרחית ברצועת עזה", לשון ההודעה." אנחנו רואים איך הנאצים בעזה ממשיכים להרים ראש, רואים את הטילים לעבר העוטף ממשיכים – ומאפשרים להכניס לשם סיוע?! הזיה", הגיבו המתנחלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן