Skip to content

פרו פלסטינים תולים "הודעות פינוי" על דלתות מעונות הסטודנטים בארה"ב

סטודנטים ב"אוניברסיטת פלורידה האטלנטית" נדהמו לאחרונה למצוא על דלתותיהם הודעות מזויפות של צו פינוי רשמי מבית משפט אמריקני. "אם לא תעזבו, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להרוס את ביתך", נאמר ב"הודעות הפינוי" האלה. "לא נישא באחריות עבור מי שיישאר בפנים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סטודנטים ב"אוניברסיטת פלורידה האטלנטית" נדהמו לאחרונה למצוא על דלתותיהם הודעות מזויפות של צו פינוי רשמי מבית משפט אמריקני. "אם לא תעזבו, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להרוס את ביתך", נאמר ב"הודעות הפינוי" האלה. "לא נישא באחריות עבור מי שיישאר בפנים"

מאת צבי זינגר

סטודנטים  פרו פלסטיניים, ב"אוניברסיטת פלורידה האטלנטית" (FAU), מצאו שיטה חדשה כדי להשחיר את פניה של מדינת ישראל בקרב הסטודנטים. הודעות פינוי פיקטיביות, שבהן נאמר שכך נוהגת ישראל בפלסטינים. לאחרונה נתלו באישון לילה, על דלתותיהן של כ-200 דירות סטודנטים בקמפוס, "הודעות פינוי" , שבהן מתבקשים הדיירים לפנות את הדירה בתוך שלושה ימים, משום שהן מיועדות להריסה.

"הודעת הפינוי" שהבהילה את דיירי המעונות באוניברסיטת פלורידה. תצלום הכרוז נלקח מאתר האינטרנט http://accessadl.blogspot.com/
"הודעת הפינוי" שהבהילה את דיירי המעונות באוניברסיטת פלורידה. תצלום הכרוז נלקח מאתר האינטרנט http://accessadl.blogspot.com/

"אם לא תעזבו, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להרוס את ביתך", נאמר ב"הודעות הפינוי" האלה, המתחזות כהודעות רשמיות של בית המשפט המקומי של פאלם ביץ'. "לא נישא באחריות עבור מי שיישאר בפנים".

רק בהמשך הכרוז מסבירים מחבריו לדיירי המעונות הנדהמים כי הכרוז אינו אמיתי וכי כך פועלת ישראל בשטחים, נגד הפלסטינים ובשיטות אלה הרס הצבא הישראלי 25 אלף בתים, "מאז החל הכיבוש הישראלי של פלסטין ב-1967". עוד מסבירים מחברי הכרוז כי רצו להדגים כיצד חשים הפלסטינים הנדרשים לפנות את בתיהם.

"הליגה נגד השמצה" – ארגון פרו ישראלי העוקב אחרי פעולות אנטישמיות ואנטי-ישראליות בארה"ב ובעולם – היא שדיווחה על התופעה החדשה. גם במשרד החוץ מודעים להתפתחות החדשה, אך בשלב זה אין התערבות מצידה של מדינת ישראל  ומחכים לתוצאות הבדיקה הנערכת באוניברסיטת פלורידה האטלנטית.

הקבוצה שביצעה את המעשה היא "סטודנטים למען צדק בפלסטין", שהיא המארגנת העיקרית של פעולות אנטי ישראליות בקמפוסים של ארה"ב. "הליגה נגד השמצה" אומרת כי פעולה זו היא חלק ממאמץ של הקבוצה הפרו-פלסטינית להפחיד ולהשתיק את הקבוצות והגורמים הפרו-ישראליים בקמפוסים.

"כאשר הפעילות האנטי ישראלית חמורה ומחלחלת – הדבר יוצר אווירה עויינת בקרב הסטודנטים", אומר מנכ"ל "הליגה נגד השמצה, אברהם פוקסמן. לדבריו, אין די בכך שהנהלת האוניברסיטה תגנה את המעשה – עליה לפעול כדי להבטיח אווירה של ביטחון בקמפוס.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן