Skip to content

נתניהו: "אביא בתוך שבועיים לממשלה הצעת החלטה להגדלת המשטרה"

נתניהו גם הודיע בישיבת הממשלה, כי במסגרת החוק לשוויון בנטל, שיחליף את חוק טל, תפעל הממשלה להגדלת מספר מגוייסי השירות האזרחי, שיופנו לשירות במשטרת ישראל. "יש ירידה של שלושים אחוז במקרי הרצח וגם ירידה בקטטות רחוב, אבל המקרים האלה, הקיצוניים כל כך, האכזריים כל כך, מעצימים את ההכרה שאנחנו חייבים לפעול בכל העצמה נגד האלימות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נתניהו גם הודיע בישיבת הממשלה, כי במסגרת החוק לשוויון בנטל, שיחליף את חוק טל, תפעל הממשלה להגדלת מספר מגוייסי השירות האזרחי, שיופנו לשירות במשטרת ישראל. "יש ירידה של שלושים אחוז במקרי הרצח וגם ירידה בקטטות רחוב, אבל המקרים האלה, הקיצוניים כל כך, האכזריים כל כך, מעצימים את ההכרה שאנחנו חייבים לפעול בכל העצמה נגד האלימות הזאת"

מאת צבי זינגר

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יביא לממשלה בתוך שבועיים החלטה להגדיל את מספר השוטרים במשטרת ישראל, בדגש על אזור הצפון והמגזר הערבי. כך הודיע ראש הממשלה בישיבת הממשלה הבוקר. עוד הודיע נתניהו, כי במסגרת החוק לשוויון בנטל, שיחליף את חוק טל, תפעל הממשלה להגדיל את מספר מגויסי השירות האזרחי שיופנו לשירות במשטרת ישראל.

נתניהו (צילום: משה מילנר, לע"מ)
גיבוי מלא למפכ"ל. נתניהו (צילום: משה מילנר, לע"מ)

נתניהו הדגיש, כי הממשלה מחויבת להמשך המאבק בפשיעה ובאלימות החמורה וציין כי הממשלה בראשותו כבר אישרה בנובמבר 2009 תוכנית לאומית לצמצום הצריכה המופרזת של אלכוהול ונזקיו בקרב ילדים, בני נוער וצעירים. הוא ציין כי יש צורך לבצע צעדים נוספים במסגרת תוכנית זאת. "אני נותן גיבוי מלא למפכ"ל, לשוטרי משטרת ישראל ולשר לביטחון פנים במאבק שהוא מאבק קשה וחיוני", אמר נתניהו. "הנתונים שהוצגו פה מראים על הצלחה במאבק בפשיעה, אך מצד שני אנו עדים לטרגדיות אנושיות כואבות".

בתחילת ישיבת הממשלה ייחד נתניהו את דבריו לשרשרת מעשי הרצח בסוף השבוע האחרון. "ביקשתי מהשר לביטחון פנים וממפכ"ל המשטרה למסור דיווח לממשלה על המקרים המזעזעים האחרונים שקרעו את ליבם של אזרחי ישראל. ראינו מחזות מאוד קשים, מאוד מאוד קשים, ואנחנו יודעים שצריך לעשות הכל כדי למגר אותם. יש לי ביטחון מלא גם בשר וגם במפכ"ל ובמשטרת ישראל ביכולתם לעשות את זה".

נתניהו ציין שיש ירידה של שלושים אחוז במקרי הרצח וגם ירידה בקטטות רחוב, "אבל המקרים האלה, הקיצוניים כל כך, האכזריים כל כך, מעצימים את ההכרה שאנחנו חייבים לפעול בכל העוצמה נגד הפראות הזאת, האלימות הזאת, הרצחנות הזאת – ואנחנו נעשה כך".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן