Skip to content

אישה קיללה את שרה נתניהו בקניון ונעצרה

תחילה נחשדה האשה בכך שירקה לעבר אשת ראש הממשלה, אך בהמשך המשטרה חזרה בה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תחילה נחשדה האשה בכך שירקה לעבר אשת ראש הממשלה, אך בהמשך המשטרה חזרה בה

מאת אליק מאור 

תושבת פתח תקווה, נעצרה היום בצהריים בחשד שירקה לעבר אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. על פי החשד גם קראה האישה לעבר נתניהו קריאות גנאי. הדבר אירע בעת ביקור שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, בקניון אבנת בפתח תקווה, כאשר חלפה על פני בית קפה, האישה קללה אותה ויש הטוענים שגם ירקה לעברה.

שרה נתניהו עם אשתו של ראש העירייה בקניון פ"ת היום (צילום: מורן עירוני Custom)

מאבטחי רעית ראש הממשלה עכבו את האישה עד להגעת השוטרים ואלו לקחו אותה להמשך חקירה בתחנת משטרת פתח תקווה. תחילה נחשדה האשה בכך שירקה לעבר אשת ראש הממשלה, אך בהמשך המשטרה חזרה בה.

נתניהו, שהייתה בבוקר בביקור בבית החולים שיבא בתל השומר, הייתה אמורה להמשיך לצפון לביקור משפחות שכולות. לנתניהו התלווה צוות של עיתון גרמני בשם "בילד" שעובד על כתבה עם אשת ראש הממשלה, ומלווה את פעילותיה בימים האחרונים. במהלך הביקור בקניון נכנסה לאזור הג'ימבורי של הקניון, התעניינה בפעילויות שמתקיימות להורים וילדים ואף שוחחה עם המדריכה במקום, שפירטה לה על ימי הפעילות שמתקיימות ללא תשלום.

בהמשך הביקור נפגשה נתניהו עם אשת ראש עיריית פ"ת, דליה אוחיון, שביקרה אף היא באותו זמן בקניון, והשתיים ניצלו את ההזדמנות לדבר קלות. בסיום הביקור התיישבה נתניהו לאכול ארוחת צהריים בקומת המזון ומנכ"ל הקניון הגיע ללחוץ את ידה ולברך על ביקורה. נתניהו ענתה לו בתגובה: "יש לכם קניון יפה מאוד, כבר שנים שלא הייתי בקניון…". לאחר מכן התרחש האירוע עם האישה שהתקרבה אל אשת ראש הממשלה וככל הנראה, קראה לעברה קריאות גנאי.


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן