Skip to content

תדיראן טלקום הטמיעה במוקד חברת דן החדש טכנולוגיה הממוקדת בשירות העסקי

תדיראן טלקום הטמיעה במוקד חברת דן החדש טכנולוגיה הממוקדת בשירות העסקי. המערכת תאפשר ניהול תורים חכם, ניתוב אוטומטי של שיחות לפי צרכי הלקוח, השמעת מידע ללקוח בעת המתנה בתור, הפחתת עלויות באמצעות שיפור ביצועי נציגי השירות וקיצור זמן ההמתנה של הלקוח. הוטמעה גם אפליקציית "מוצא-יעד" ייחודית המספקת מידע אוטומטי לנוסע אודות מסלולי האוטובוסים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המערכת תאפשר ניהול תורים חכם, ניתוב אוטומטי של שיחות לפי צרכי הלקוח, השמעת מידע ללקוח בעת המתנה בתור, הפחתת עלויות באמצעות שיפור ביצועי נציגי השירות וקיצור זמן ההמתנה. הוטמעה גם אפליקציית "מוצא-יעד" ייחודית המספקת מידע אוטומטי לנוסע אודות מסלולי האוטובוסים

מאת עמי אטינגר

חברת תדיראן טלקום, מקבוצת שלמה שמלצר, הטמיעה פתרון תקשורת מבוסס על מערכת Composit Contact Center ומערכות מיתוג ודיבור בטכנולוגיית IP. הפתרון הוטמע במוקד השירות המרכזי של חברת "דן" תחבורה בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב ובאתרי החברה הנוספים.

מרכז שליטה כולל

מערכת ה-Composit הופכת את מוקד השירות למרכז שליטה כולל. באמצעות ערכת כלים מלאה המאפשרת לארגון לעמוד במטרותיו העסקיות ולמקד את מלוא תשומת הלב בתהליך העסקי ולא בטכנולוגיה. למערכת יתרונות רבים המאפשרים יכולת שליטה ובקרה ע"י מערכת ניהולית אחת. מגוון יישומי המערכת הוא רחב ויאפשר לארגון לספק באמצעותם סל שירותים רחב יותר ללקוחותיו: מענה קולי אינטראקטיבי, ניהול תורים חכם, ניתוב אוטומטי של שיחות לפי צרכי הלקוח, השמעת מידע ללקוח בעת המתנה בתור, הפחתת עלויות באמצעות שיפור ביצועי נציגי השירות וקיצור זמן ההמתנה של הלקוח.

בקרת שיחות

במסגרת פתרון ה-Contact Center הוטמעה גם אפליקציית "מוצא-יעד" ייחודית המספקת מידע אוטומטי לנוסע אודות מסלולי האוטובוסים של חברת "דן" בנתיבים השונים. הפתרון כולל גם מערכת להקלטת שיחות המספקת מעקב ובקרה על כל השיחות המתנהלות במוקד.

"הפתרונות שהטמיעה חברת תדיראן טלקום במוקד השירות החדשני של דן, משקפים את תודעת השירות הגבוהה בחברת "דן" וממצבים את מוקד השירות בקידמת הטכנולוגיה בין נותני השירותים המובילים בארץ. המערכת החדשה, מייעלת את התהליכים ומאפשרת ללקוח שליטה ובקרה טובים ביותר במתן השירות ללקוחותיו וכל זאת באמצעות מוקד השירות. בעזרת מערכת זו תהליך שירות הלקוחות הופך להיות מהיר יותר, זמין יותר, יעיל ונוח הן עבור הלקוחות והן עבור נציגי השירות", מציין אבי שלומי מנכ"ל תדיראן טלקום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן