Skip to content

הרצוג מונה ליו״ר מטה הבחירות ב״עבודה"

סוכם כי הרצוג ייכנס לתפקידו באופן אינטנסיבי מיד בסיום הפריימריז לרשימת העבודה לכנסת בסוף החודש. כל חברי הכנסת המכהנים, וכן אלו שירכיבו את הרשימה העתידית, ייטלו חלק במטה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', מינתה את ח"כ יצחק בוז'י הרצוג לעמוד בראש מטה הבחירות של המפלגה לכנסת. יחימוביץ' אמרה שהרצוג מביא עימו ניסיון רב שנים בתחום הפוליטי ובתחומי הניהול, הארגון וההסברה וכי היא משוכנעת שיעשה זאת על הצד הטוב ביותר. השניים סיכמו כי הרצוג ייכנס לתפקידו באופן אינטנסיבי מיד בסיום הפריימריז לרשימת העבודה לכנסת בסוף החודש, וכי כל חברי הכנסת המכהנים, וכן אלו שירכיבו את הרשימה העתידית, ייטלו חלק במטה הבחירות.

יצחק הרצוג (צילום: ציפי מנשה)
יחלוש על אלפי מתנדבים. יצחק הרצוג (צילום: ציפי מנשה)

צוות הארגון וצוות ההסברה והאסטרטגיה של העבודה כבר פועלים במלוא הקצב. היום (יום ה') מתחיל מטה הארגון לפעול במשרדים ששכרה המפלגה ברחוב המסגר בתל אביב. גם פעילותה השוטפת של המפלגה תתקיים במטה הארגון, שעה שמטה ההסברה והאסטרטגיה יפעל מהיום בבית המפלגה ביד אליהו.

הערב תתקיים פגישה של ראשי מטה הארגון עם מזכירי הסניפים שנבחרו רק לאחרונה ועם ראשי מטות המתנדבים – כוח חדש של 103 מטות שהקימה יחימוביץ' בשנה האחרונה ברחבי הארץ, והוא מאגם את פעילותם של אלפי מתנדבים.

במפגש (הסגור) יציגו יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ', יו"ר המטה יצחק הרצוג ואנשי ארגון ומתנדבים את דפוסי הפעולה ורתימת השטח והרשת בבחירות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן