Skip to content

כתבת בעזה: "אמשיך לפרסם תמונות ילדים הרוגים"

נור האראזין, עיתונאית צעירה ברצועת עזה, מפרסמת בדף הפייסבוק שלה תמונות של ילדים מתים שנהרגו לדבריה בעת הלחימה בעזה. פניות שונות של אנשים להפסיק להשתמש בהן נענו בשלילה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אני רוצה לומר לאנשים להפסיק לבקש ממני שלא לפרסם תמונות ילדים מתים", כתבה הלילה (ב') העיתונאית נור האראזין, המשדרת בחדשות עזה. האראזין מפרסמת לאחרונה תמונות של ילדים שנהרגו לטענתה בעזה בעת מבצע "עמוד ענן". הפרסומים והתמונות מופיעים בדף הפייסבוק שלה.

העיתונאית נור האראזין (תצלום מדף הפייסבוק שלה)

הלילה הגיבה האראזין לפניות שקיבלה מרחבי העולם ולפיהן היא התבקשה להפסיק להשתמש בתמונות הילדים המתים.  "כשאני משתפת תמונות של ילדים שנהרגו בידי כוחות הכיבוש הישראלים, אני עושה זאת ברשות המשפחות והסכמתן. אני לא מפרסמת ללא הרשאה. פגשתי את המשפחות ושמעתי את כאבן ואת בקשתן לחלוק את סיפוריהן עם העולם".

היא טוענת כי "זוהי בקשת המשפחות לחלוק את האמת עם העולם, כך שאנשים יוכלו לחוש את כאבן ולפעול להפסקת הפעולות הלא אנושיות הללו". "מה שאני עושה כאן בדף הפייסבוק זוהי האחריות שלי כלפי פלסטין", היא מציינת.

[related-posts] 

במבצע "עמוד ענן" נהרגו בעזה 24 ילדים ונפצעו 252, על פי דיווח ארגון "רופאים לזכויות אדם". החמאס מפרסם בשטתיות תמונות גלויות של  ילדים הרוגים. ממשלת ישראל מאשימה את הארגון בכך שהוא מציב את מאגרי שיגור הרקטות ופצצות מרגמה בבתי תושבי הרצועה, בגני ילדים, בבתי ספר ובמסגדים, בכוונה להשתמש בהם כקיר מגן אנושי מפני תגובות צה"ל, וליצור תעמולה המציגה את צה"ל כצבא אכזרי ולא אנושי ההורג אזרחים.

תלמידות בי"ס בעזה, 2009 (צילום אילוסטרציה: אל ג'זירה)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן