Skip to content

הנשיא וראש הממשלה שלחו איגרות תנחומים לנשיא אובמה

גם יו"ר "התנועה", ציפי לבני, שיגרה איגרת תנחומים לשרת החוץ האמריקנית, הילארי קלינטון. "הזדעזעתי עד עמקי נפשי נוכח החדשות הטראגיות על מעשה ההרג בבית ספר בעיר ניוטאון שבקונטיקט", כתבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה שמעון פרס וראש הממשלה, בנימין נתניהו, שיגרו היום איגרות מיוחדות של השתתפות בצער לנשיא ארה"ב, ברכק אובמה.

הנשיא פרס כתב: "בשם העם בישראל, כחברים וכהורים אנו עומדים עמכם היום בצער עמוק, בעקבות הטבח הנוראי והלא מובן של 20 ילדים ו-6 מחנכים בבית הספר היסודי סנדי הוק. אין  פשע מזעזע יותר מאשר רציחת ילדים. ליבו של כל העם בישראל עם משפחות הקורבנות, הקהילה האבלה ועם העם האמריקאי כולו. מחשבותינו ותפילותינו עמכם".

אובמה מוחה דמעה אתמול בדברו על הילדים שנרצחו (צילום: יו טיוב)
אובמה מוחה דמעה אתמול בדברו על הילדים שנרצחו (צילום: יו טיוב)

ראש הממשלה נתניהו כתב באיגרתו: "הזדעזעתי ונחרדתי מהטבח הברוטאלי של ילדים ומבוגרים חפים מפשע בבית הספר היסודי בקונטיקט. ידענו בישראל מעשי טבח אכזריים שכאלה ואנו מכירים את הייסורים והיגון שהם מביאים.

בשמם של אזרחי ישראל אני מבקש לשלוח את הצער העמוק למשפחות שאיבדו את יקיריהן. מי ייתן שאתה ואזרחי ארה״ב תמצאו את הכוחות להתגבר על הטרגדיה הזאת, הבלתי ניתנת לתיאור".

גם יו"ר "התנועה", שרת החוץ לשעבר ציפי לבני, שיגרה לפני זמן קצר איגרת תנחומים למזכירת המדינה האמריקנית הילארי קלינטון בעקבות הטבח בבית הספר בניוטאון קונטיקט.

"הזדעזעתי עד עמקי נפשי נוכח החדשות הטראגיות על מעשה ההרג בבית ספר בעיר ניוטאון שבקונטיקט", כתבה לבני. "אלימות חסרת פשר הראתה את פרצופה המכוער ביותר ופגעה בנקודה השברירית ביותר של כל בני  האדם – ילדינו הרכים. הדעת מתקוממת ומסרבת להשלים עם מראות שפיכות הדמים והצער".

לבני הוסיפה: "הקשר העמוק המחבר בין העם בישראל  לאזרחי ארצות הברית הועיד לנו במהלך השנים רגעים של שמחה אך למרבה הצער גם רגעים של טרגדיה ואבל. ביום העצוב הזה, שבו הכה הגורל בתושבי ניוטאון, אני מבטיחה לך שכל ישראלית וישראלי, ואני ביניהם, שותפים לצער העמוק על אובדן חיים כה רבים של נשים גברים וילדים חפים מכל פשע. לבנו יוצא אל משפחות הקורבנות ביום השחור הזה. מי ייתן וימצאו נחמה".

[related-posts]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן