Skip to content

ש"ס במתקפת נגד: "נתניהו רוצה לשוב אל הגזירות והקיצוצים"

"משרד השיכון ומנהל מקרקעי ישראל לא יהיו בידיים סקטוריאליות", אמר אמש נתניהו. ההכרזה הזאת עוררה את ש"ס להגיב: "לש"ס אכן יש סקטור, לסקטור הזה אין כיפה, אין דת, ואין מין, הסקטור הזה הוא כל אלה שאין להם. "ליכוד חזק פירושו ליכוד דורסני"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי שראש הממשלה נתניהו, הבטיח בפתיחת הקמפיין שלך הליכוד ביתנו, כי משרד השיכון יחזור לידי הליכוד – פותחת הבוקר מפלגת ש"ס במתקפה חזיתית.

"משרד השיכון ומנהל מקרקעי ישראל לא יהיו בידיים סקטוריאליות", אמר אמש נתניהו. "הם צריכים לשרת את כל אזרחי ישראל וככל שרשימת הליכוד וישראל ביתנו תהיה גדולה יותר, היא תהיה תלויה פחות במפלגות סקטוריאליות וכך נוכל להביא הישגים טובים יותר לכל אזרחי מדינת ישראל". התגובה של ש"ס: הודעה רשמית מטעם ההנהגה המשותפת של ש"ס – דרעי, ישי ואטיאס – המטיחה את האשמותיה של ש"ס ישירות בפניו של נתניהו.

מתוך דף הבית של של ש"ס. עוברים למתקפת נגד
מתוך דף הבית של של ש"ס. עוברים למתקפת נגד

"לש"ס אכן יש סקטור, לסקטור הזה אין כיפה, אין דת, ואין מין, הסקטור הזה הוא כל אלה שאין להם.  נתניהו של 2013 רוצה לשוב ולהיות נתניהו של 2003 – נתניהו של גזירות וקיצוצים", נאמר בהודעה שפרסמה שלישיית המנהיגים של ש"ס. "ליכוד חזק פירושו ליכוד דורסני שלא רואה בעיניים את כל אלה שאין להם. לכל מי שהיה בעבר ספק – הרי שמאז החיבור עם ליברמן, הליכוד כבר לא ביתנו.  ש"ס היא ביתנו האמיתי. רק ש"ס חזקה תוכל לשמור על נתניהו מפגיעה בחלשים ולדאוג שקולם יישמע".

בתוך כך, נפתחה לש"ס חזית נוספת, קטנה יותר. עו"ד איתמר בן גביר מועמד מספר 5 במפלגת עוצמה לישראל ונציגה בוועדת הבחירות תוקף הבוקר את נציגי ש"ס בוועדה ובהם יהודה אבידן. זאת, על רקע החלטת ועדת הבחירות אמש שלא לקבל את הערר ולאשר את הסיסמא אין חובות אין זכויות.

"הגענו לוועדה בידיעה שיש לימין רוב ושכל חברי הקואליציה הודו בפנינו שאין היגיון בפסילת הקמפיין. הרי ברור שהאמירה אין חובות אין זכויות גם אם לצידה מופיעה המילה נאמנות בערבית היא מסר שלא יכול להיות גזענות, אלא דרישה לגיטימית במדינה דמוקרטית", אומר בן גביר.

לדבריו, "בהסתמך על נסיון העבר", פנה אל בכיר נציגי ש"ס בוועדה, יהודה אבידן. "שאלתי אותו כיצד הוא מתכוון להצביע והוא אמר לי: 'אל תדאג, ברור שאנחנו איתכם'", מספר בן גביר. "ואולם זמן קצר לאחר מכן קיבלתי מידע מאחד הנציגים בוועדה שש"ס 'סגרו עם נציגי השמאל' בוועדה.

"פניתי שוב ליהודה וראיתי אותו יושב על הכסא רגוע ושליו", מספר בן גביר. "ואולם חצי שעה מאוחר יותר בזמן אמת הסתבר שנציגי ש"ס ברחו מהאולם. הם הסתלקו מהוועדה בהתגנבות יחידים ויחד עם אופיר אקוניס שנמנע, הם גרמו לכך שנפסיד ברוב של 11 מול שמונה".

הבוקר תקף בן גביר בחריפות את אבידן וחבריו ואומר: "שוב אנשי ש"ס חוברים לשמאל ברגע האחרון. אני מאוד מאוכזב מהם והייתי מצפה מתנועה שמבקשת לקבל את קולות הימין בבחירות הקרובות להפסיק עם המשחקים האלה. דרעי עשה את זה כבר באוסלו, היום אמנם לא מדובר באותה רמת חשיבות של הצבעה אבל המסר הוא אותו מסר: ברגע האמת ש"ס מתחברת אל השמאל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן