Skip to content

לבני: נתניהו מוביל לסופה של המדינה היהודית

לבני במקפה חזיתית על נתניהו: "נתניהו הקים את מדינת חמאס בעזה ואת המדינה הפלסטינית באו"ם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"נתניהו מוביל לסופה של המדינה היהודית. הבחירה של אזרחי ישראל היא בין קיצוניות לציונות". כך אומרת ראשת התנועה, ציפי לבני. לבני אמרה זאת הבוקר במרכז האקדמי פרס ברחובות.

אף אחד לא ילמד אותי. לבני (צילום: רפי מיכאלי)
אף אחד לא ילמד אותי. לבני (צילום: רפי מיכאלי)

"מדינת ישראל בסכנה גדולה וכולם צריכים להתעורר ועכשיו״, אמרה לבני. ״חייבים לעצור את המסלול הזה ולפנות למסלול שונה לחלוטין. נתניהו בכוונת מכוון מנסה לשכנע בכל דרך שאין תקווה לשלום. הוא אומר שכל העולם נגדנו, שכולם אנטישמים, שאין פרטנר וכאשר אני מדברת נגד המדיניות הרעה של הממשלה הזו, נתניהו והקיצוניים שאיתו מאשימים אותי בשיתוף פעולה עם האויב. אף אחד לא ילמד אותי על הזכות של העם היהודי על הארץ כולה, אבל בבחירה בין ארץ ישראל השלמה למדינה היהודית אני בוחרת במדינה היהודית".

עוד אמרה לבני: "נתניהו הקים את מדינת חמאס בעזה ואת המדינה הפלסטינית באו"ם. נתניהו בא בטענות לאבו מאזן ומאשים אותו שהוא מדבר עם חמאס בזמן שנתניהו עצמו נכנס עם חמאס למו"מ בסיום מבצע עמוד ענן, הוא פתח מעליהם את המצור, הוא נתן להם לגיטימציה בינלאומית חסרת תקדים, הוא הכניס את משעל לעזה. נתניהו יעשה הכל כדי לומר שאין פרטנר ושאין תקווה לשלום – הייתי בחדר המו"מ, הובלתי אותו, אני יודעת שניתן להגיע להסדר ושאף אחד לא יעז לקחת את התקווה הזאת מאזרחי ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן