Skip to content

נתניהו לקראת ביקור אובמה: "הברית עם ארה"ב איתנה"

בפתח ישיבת הממשלה היום הקדיש נתניהו את דבריו לביקור הצפוי של הנשיא אובמה. "חשיבות הברית הזאת מזדקרת עוד יותר מעל פני השטח לנוכח המהפכות הגדולות, רעידות האדמה שמתרחשות סביבנו בכל המרחב של המזרח התיכון, מהאוקיינוס האטלנטי בצפון אפריקה ועד המזרח ואיראן"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ייחד את תחילת ישיבת הממשלה – כדי לברך על ביקורו הצפוי של נשיא ארה"ב בישראל.

צילום ארכיון: אבי אוחיון, לע"מ
נואי שיחה כבדי משקל. נתניהו ואובמה (צילום ארכיון: אבי אוחיון, לע"מ)

"אני מקבל בברכה את כוונתו של הנשיא אובמה לבקר בישראל. זהו ביקור חשוב מאד שידגיש את הברית האיתנה בין ישראל וארה"ב. אני חושב שהחשיבות של הברית הזאת מזדקרת עוד יותר מעל פני השטח לאור מה שקורה בשטח, לאור המהפכות הגדולות, רעידות האדמה שמתרחשות סביבנו בכל המרחב של המזרח התיכון, מהאוקיינוס האטלנטי בצפון אפריקה ועד המזרח ואיראן.

"הנשיא ואני שוחחנו על הביקור הזה, סיכמנו שנדון בשלושה נושאים מרכזיים: ההתחמשות האיראנית, הניסיון של איראן להתחמש בנשק גרעיני, המצב הבלתי יציב בסוריה והשלכותיו על ביטחון האזור וכמובן של ישראל וארה"ב, והניסיונות לקדם את התהליך המדיני לשלום בינינו לבין הפלסטינים. הנושאים האלה ואחרים שיעלו, הם נושאים כבדי משקל והם מחייבים את ההתייחסות הרצינית ביותר מצדה של ישראל. אני מאמין שהם גם מחייבים אחדות לאומית רחבה ככל האפשר, רתימת הכוחות בתוך מדינת ישראל, וזו גם מהות הניסיון שלנו ברגע זה בהרכבת הממשלה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן