Skip to content

סגן בכיר לממונה על שוק ההון פורש מתפקידו

רו"ח אליאור גבאי הפורש, היה שותף מרכזי בבניית מחלקת הפיקוח והאכיפה של האגף, שכללה בניית מערכי פיקוח ואכיפה על גופים מוסדיים. המחלקה בניהולו שיפרה את התנהלות הגופים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רו"ח אליאור גבאי, סגן בכיר לממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון, הודיע היום על פרישה מתפקידו באגף.

אליאור גבאי. בניית מערכי פיקוח ועכיפה
אליאור גבאי. בניית מערכי פיקוח

רו"ח גבאי החל את עבודתו באגף בתחילת 2006. גבאי היה שותף מרכזי בבניית מחלקת הפיקוח והאכיפה של האגף, שכללה בניית מערכי פיקוח ואכיפה על גופים מוסדיים. המחלקה בניהולו פעלה בנחישות לשיפור התנהלות הגופים, כדי להבטיח את יציבותם, מקצועיותם והוגנות פעולותיהם.

לרו"ח גבאי, בן 38 תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר ראשון ושני במשפטים. לאגף שוק ההון הגיע אחרי מספר תפקידי ניהול באגף החשב הכללי ובמערכת הביטחון.

"אני מלא סיפוק נוכח ההתקדמות שחלה בגופים המוסדיים בתקופה של תמורות ורפורמות משמעותיות בשוק הביטוח והחיסכון. לתחום הפיקוח באגף צפויים אתגרים מהותיים. אין לי ספק כי התשתית האנושית והמקצועית שבנינו תתמודד עם אתגרים אלו בצורה טובה ומקצועית", אומר רו"ח גבאי.

"אני מודה מקרב לב לרו"ח גבאי על פעולתו החשובה להקמת ופיתוח מחלקת האכיפה והפיקוח של האגף ועל התרומה הנכבדה לקידום מטרות האגף. אני סמוך ובטוח שהוא יעלה ויצליח בכל תפקיד שיבחר למלא", מציין הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, פרופ' עודד שריג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן