Skip to content

עובדי הטלוויזיה בערבית: מתעללים בנו

עובדים בטלוויזיה בערבית מצפים לפרישת מנהלם, אלא שבהנהלה כנראה חושבים אחרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עובדים בטלוויזיה בערבית (ערוץ 1) הביעו חשש מפני הארכת חוזה ההעסקה של מנהלם, שלמה גנור, מעבר לגיל הפנסיה שלו שיחול בעוד חודשים ספורים. החששות הועלו לאחר שנודע להם, כי פנייה של הנהלת רשות השידור לשפר את תנאי העסקתו של גנור ולהעבירו להעסקה בחוזה מיוחד במגמה להיטיב משמעותית את תנאי הפרישה שלו, נועדה גם להכשיר את הקרקע להמשך העסקתו כמנהל הטלוויזיה בערבית. הבקשה  לשינוי תנאי ההעסקה נדחתה על ידי נציבות שירות המדינה ואולם החששות עומדים בעינם.

לדברי עובדים, גנור נוהג להרים את קולו ולצעוק על מזכירות ועל כתבים, לא מאשר להם תשלומים בגין עבודה בשעות נוספות ומנהל משטר של הטלת פחד. "אנחנו הולכים על קצות האצבעות כשהוא בסביבה", אמר למגפון אחד העובדים.

כפי שפרסמנו בעבר, הטלוויזיה מנוהלת במעורבות גבוהה של העוזר הבכיר למנכ"ל, זליג רבינוביץ', שרעייתו, אילנה זנגלבף, העובדת גם היא ברשות השידור, היא קרובת משפחתה של רעייתו של גנור, שגם בנו עוז עובד בטלוויזיה. הנפוטיזם, בד בבד עם מערכת הקשרים האישיים בהנהלת הרשות שבאה לביטוי, בין היתר, בראיונות תכופים שעורך גנור במסגרת תכניתו עם מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם, יוצרים בקרב העובדים תחושת אוזלת יד וחוסר אונים. אלה קיוו כי הבעיה תבוא על פתרונה החלקי עם פרישת גנור לגמלאות, אלא שעתה עומדת פרישתו בסימן שאלה.

מרשות השידור נמסר בתגובה, כי "מדובר בספינים שקריים של גורמים ממורמרים שאינם ראויים להתייחסות".

.

1 Comment

  1. אחת שיודעת
    11 במרץ 2013 @ 10:32

    הכל אמת !!!
    המשפט היחידי שצריך לפקפק בו הוא תגובת רשות השידור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן