Skip to content

"ריצת האנדרטאות" בגולן

"ריצת האנדרטאות" בגולן ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל תתקיים השנה בקצרין ותעבור בבתיהם ובמפגש עם משפחותיהם, של 3 חללי מלחמת חרבות הברזל המתגוררות בקצרין הריצה תוזנק מגן הנופלים בקצרין ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וכוחות הביטחון ה - 13 במאי בשעה 15:30. האירוע ביוזמת רצי רמת הגולן, מועצה מקומית קצרין, מועצה אזורית גולן, החברה למתנסים […]
פחות מדקה

ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל בעת המיוחדת שבין עצב ושמחה, בין יום הזיכרון ליום העצמאות, תתקיים בגולן ריצת האנדרטאות המנציחה את זכר הנופלים. זוהי השנה ה11 לקיומה של הריצה, והיא תתקיים השנה בעיר קצרין ותנציח גם את זכרם של 3 חללי העיר שנפלו במלחמת חרבות הברזל.

מרוץ האנדרטאות בגולן (צילום רוני אלוש)
מרוץ האנדרטאות בגולן (צילום רוני אלוש)

קבוצת הרצים תעבור ברחבי העיר קצרין ותעצור בתי המשפחות של הלוחמים שנפלו במלחמת חרבות ברזל ותשמע מפי המשפחות את סיפור הגבורה של הנופלים. עומרי רוט, עמיחי יעקב ונינו, יחזקאל חיזקיל (חזי) רזילוב. בטקס הסיום יונצחו ויוזכרו גם 5 חללים נוספים שהתגוררו בגולן ונפלו במלחמת חרבות הברזל: אור אביטל, דב משה (דובי) כוגן, שהם משה בן הרוש, מתן מאיר, נועם ליאל אפרים.

את האירוע יזניקו ראשי המועצות, יהודה דואה, ראש המועצה המקומית קצרין וראש המועצה האזורית גולן, אורי קלנר. ראש המועצה האזורית גולן וסגנו יעקב שה לבן ישתתפו בריצה.

רצי רמת הגולן רצים מדי יום שישי בשטח ולפני 11 שנה החליטו להקים את מיזם ריצת האנדרטאות העוברת באנדרטאות הגולן  ומנציחה את זכר הנופלים. מדי שנה נבחרות מספר אנדרטאות במסלול הריצה והרצים עוצרים לצידן לשמוע את סיפורם ולהנציח את זכרם. השנה כאמור תתקיים הריצה בקצרין לזכר נופלי העיר.

ריצת האנדרטאות ,13 במאי כינוס: 15:00 גן הנופלים בכניסה הראשית לקצרין, הזנקה: 15:30 בדיוק  סיום משוער: 17:15 בגן הנופלים. אורך המסלול כ – 5.5 ק"מ ניתן להצטרף גם באופניים, אין צורך בהרשמה מראש, פשוט מגיעים ורצים.

לפרטים נוספים: עמיחי 050-2158077  אפרת 050-2360425 אלעד 052-3114182

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן