Skip to content

אל על תקבל 190 מיליון דולר למימון רכישת מטוסי בואינג

Ex-Im Bank יממן את עסקת רכישת מטוסי בואינג 737-900ER החדשים, שאת המטוס ראשון מדגם זה תקבל אל על באוקטובר. בואינג: עסקה זו תאפשר לקיים 1,300 מקומות עבודה אמריקנים. ניסים מלכי, סמנכ"ל הכספים של אל על: ראוי לשבח את תמיכתו של הבנק ברכישת המטוסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Ex-Im Bank, הבנק ליצוא והיבוא של ארה"ב, אישר מימון של יותר מ-190 מיליון דולר כדי לתמוך ביצוא של מטוסי חברת בואינג 737-900ER לאל על. לדברי בואינג, עסקה זו תסייע לחברה לקיים יותר מ-1,300 מקומות עבודה אמריקנים. כך פרסמה בסוף השבוע יצרנית המטוסים האמריקנית.

יו"ר הבנק פרד פ הוכברג אמר, כי "עסקה זו תסייע להבטיח שלאל על יהיה צי מודרני ויעיל שיוכל לעמוד בדרישות הגוברות של לקוחותיה. ל- Ex-Im יש היסטוריה ארוכה והפורייה של שיתוף פעולה עם אל על, ראשיתה בשנת 1960. עסקה זו מוכיחה כי התמיכה החזקה של הבנק ביצוא של תעשיית האוויר והחלל האמריקנית מגבירה את התחרותיות אמריקניות ותומכת במקומות עבודה אמריקנים באיכות גבוהה".
יצוא ויבוא בנק הוא סוכנות פדרלית עצמאית שמסייעת ליצור ולשמור על משרות בארה"ב על ידי מילוי פערים במימון יצוא פרטי ללא עלות למשלם מסים אמריקנים. בחמש השנים שחלפו (משנת כספים 2008), לבנק Ex-lm העביר למשלמי מסיים בארה"ב כמעט 1.6 מיליארד דולר מעבר לעלויות של פעילותיו. הבנק מספק מגוון רב של מנגנוני מימון, לרבות ערבויות הון חוזרים, ביטוח יצוא אשראי ומימון על מנת לסייע לקונים זרים לרכוש סחורות ושירותים בארה"ב.

"ניסים מלכי, סמנכ"ל הכספים של אל על: " ראוי לשבח את תמיכתו של Ex-Im Bank לסייע לאל על במימון רכישת מטוסי בואינג 737-900ER . אנו שמחים שהחדשות הנפלאות האלו יגיעו במהלך ביקורו של הנשיא אובמה בישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן