Skip to content

אמיר לוי ימונה לתפקיד הממונה על התקציבים באוצר

משמש היום בתפקיד מנכ"ל חברת שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, בעבר שימש סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר. התמחה בתחום התשתיות - תקשורת, מים, אנרגיה, תמ״ת ותיירות והוביל מספר רפורמות ופתיחת שווקים מונופוליסטיים לתחרות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
שר האוצר יאיר לפיד. מינוי בכיר נוסף בצמרת המשרד. צילם: דן בר-דוב
שר האוצר יאיר לפיד. מינוי בכיר נוסף בצמרת המשרד. צילם: דן בר-דוב

שר האוצר יאיר לפיד הודיע היום על בחירתו באמיר לוי לממונה על התקציבים במשרד. המינוי יובא לאישור הממשלה.

לוי, בן 43, אשר משמש מאז 2006 מנכ״ל חברת שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, שימש בין השנים 1996-2006 במגוון תפקידים במשרד האוצר, כשהבכיר בהם הוא סגן הממונה על התקציבים.
לוי התמחה בתחום התשתיות – תקשורת, מים, אנרגיה, תמ״ת ותיירות והוביל מספר רפורמות ופתיחת שווקים מונופוליסטיים לתחרות. בכלל זה בשוק הטלפוניה והאינטרנט – הכנסת חברתHOT לשוק מונופוליסטי של בזק, ניידות המספרים והפחתת דמי הקישוריות בסלולר, שוק השידורים – הכנסת YES לתחום הטלוויזיה הרב-ערוצית וערוץ 10, שוק הדואר – הפיכת רשות הדואר לחברה והכנסת מתחרים, ותחום המים – הקמת "מקורות ייזום" והכנסת שחקנים חדשים לתחום המים אשר נשלט על ידי חברת "מקורות".

בתפקיד מנכ"ל חברת שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת הפך לוי את החברה לשחקן מוביל בתחום האנרגיה המתחדשת, תוך דגש על תחום אנרגיית השמש ומימוש חזון הקיימות. ללוי תואר שני בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

מנכ"לית משרד האוצר יעל אנדורן בירכה על בחירתו של לוי, ואמרה, כי היא בטוחה שניסיונו במסגרת תפקידו כסגן הממונה על התקציבים, וכן הניסיון שצבר בסקטור העסקי יסייעו לו בהובלת האגף ובהתמודדות עם האתגרים הגדולים הניצבים בפניו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן