Skip to content

לפיד ייפגש עם מקבילו הפלסטיני שוקרי בשארה

שני שרי האוצר ידונו בחידוש הדיונים הכלכליים בין ישראל והרשות הפלסטינית. בין הנושאים הסדרת חובה של הרשות לחברת חשמל בסכום של כ-600 מיליון שקל ושיפור העברת כספי המיסים שישראל גובה עבור הרשות במעברי הגבול ומשכרם של הפלסטינים המועסקים בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר האוצר, יאיר לפיד יקיים היום פגישת עבודה ראשונה עם מקבילו הפלסטיני, שוקרי בשארה, בלשכתו בירושלים. השניים ידונו בחידוש הדיונים הכלכליים בין ישראל לרשות. הפגישה, אשר תואמה בשיתוף עם ראש הממשלה, תיערך במטרה לחדש את הדיונים הכלכליים בין ישראל לרשות הפלסטינית שהופסקו בנובמבר 2012 בתקופת הכהונה של הממשלה הקודמת.

פגישת עבודה ראשונה עם הרשות. לפיד (צילום: דן בר דוב)
פגישת עבודה ראשונה עם הרשות. לפיד (צילום: דן בר דוב)

שר האוצר אמר הערב, כי הוא רואה חשיבות רבה בקיומו של שיח עם הרשות וכי בכוונתו לקדם את הנושאים הכלכליים העומדים על הפרק בין שני הצדדים. תהיה זו פגישה ראשונה בין שני שרי האוצר החדשים. שוקרי בשארה נבחר לתפקידו בממשלה הפלסטינית החדשה בראשותו של פרופ' ראמי רמדאללה לפני כשבועיים, לאחר שבמשך שנים רבות היה בכיר בבנק הערבי.

שני שרי האוצר ידונו בכמה נושאים הקשורים ליחסים הכלכליים בין ישראל לרשות, כמו הסדר חובה של הרשות לחברת החשמל בסכום של כ-600 מיליון שקל, שיפור העברת כספי המסים שישראל גובה עבור הרשות, במעברי הגבול ומשכרם של הפלשתינים המועסקים בישראל. כמו כן ידונו השניים, לבקשת הרשות, על האפשרות להגדיל את מספר המועסקים הפלסטינים בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן