Skip to content

מחאה בב"ש נגד התקציב והגזרות הכלכליות

כ-30 איש הפגינו הערב מול העירייה בדרישה לשנות את התקציב ונגד מחטף הגז. פעילהמחאה יהודה אלוש: "לא ייתכן שאתם תאטמו את האוזניים שלכם. שליש מתושבי הדרום חיים מתחת לקו העוני. לא ייתכן שאלפי ילדים בבאר שבע ילכו לישון רעבים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דומה כי הציבור בבאר שבע מנומנם ואדיש למצב. רק כמה עשרות אנשים מחו הערב (מוצ"ש) ברחבה מול עיריית באר שבע נגד מחטף הגז, נגד התכנית הכלכלית של שר האוצר ונגד מחירי הדירות הגבוהים בדרום. את ההפגנה הובילו פעילי מחאה בעיר ופעילי המשמר החברתי.

יהודה אלוש, פעיל מחאה ותיק, קרא לתושבי העיר: "באנו לומר  לממשלת ישראל, לא ייתכן שאתם תאטמו את האוזניים שלכם. שליש מתושבי הדרום חיים מתחת לקו העוני. לא ייתכן שאלפי ילדים בבאר שבע ילכו לישון רעבים, לא ייתכן שאלפי עובדים בדרום חסרי זכויות סוציאליות, לא ייתכן שזוגות צעירים בבאר שבע לא יוכלו לרכוש לעצמם דירה".

הפגנה בבאר שבע: "כמו בסיכול ממוקד"
הפגנה בבאר שבע: "כמו בסיכול ממוקד"

אלוש ציין כי "היה אפשר לפתור בעיות אלו באמצעות הגז הטבעי שאלוהים שלח לנו, אבל הם, ממשלת החלם הזו בחרה לעשות מזה מסחרה וקומבינות  ולמכור אותו".

מתן יעקב גולן, ממארגני ההפגנה, אמר למגפון: "השנה מה שמאפיין את המאבקים זה  כמו בסיכול ממוקד – מחאות פחות המוניות אבל מאוד אפקטיביות.. אף שר לא יכול להסתובב וסתם לקשקש, כי הוא יודע שהוא יחטוף בראש".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן