Skip to content

איזי ג'ט הכריזה על לוח הטיסות לקיץ 2014

חברת הטיסות המוזלות איזי ג'ט, תציע בקיץ למעלה ממאה אלף טיסות באירופה. המנהל המסחרי של החברה, יו איטקן: "אנו משקיעים מחשבה רבה בפיתוח תוכנית הטיסות שלנו ולוקחים בחשבון גורמים כמו טרנדים בולטים, משובים מהקהל ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת הטיסות המוזלות איזי ג'ט, הודיעה בערב החג על תוכנית הטיסות לקיץ 2014 עם למעלה מ-100,000 טיסות בין התאריכים 30 במרץ ועד ה-15 ביוני 2014.

למעלה מ-60 מיליון מושבים מוצעים עכשיו ב- www.easyJet.com ומאפשרים לנוסעים לבצע הזמנה מוקדמת ובכך להבטיח את המחירים הנמוכים ביותר לקיץ 2014.

מטוס איזי ג'ט. למעלה מ-60 מיליון מושבים מוצעים עכשיו בחברה. (צילום: מיכאל מלצר)
מטוס איזי ג'ט. למעלה מ-60 מיליון מושבים מוצעים עכשיו בחברה. (צילום: מיכאל מלצר)

איזי ג'ט פועלת בלמעלה מ-130 נמלי תעופה ומציעה טיסות ל-600 יעדים באירופה, המזה"ת, צפון אפריקה ורוסיה.

המחירים ההתחלתיים ליעדים שאיזי ג'ט מפעילה מתל אביב:

* תל אביב – לונדון (לוטון): 57.24 אירו
* תל אביב – מנצ'סטר: 36.24 אירו
* תל אביב – ז'נבה: 49.24 אירו
* תל אביב – באזל: 54.24 אירו
* תל אביב – רומא 49.24 אירו
כל הדוגמאות הן לכיוון אחד, כולל מס.

המנהל המסחרי של איזי ג'ט, יו איטקן אמר: "אנו שמחים להכריז על לוח הטיסות של איזי ג'ט לקיץ 2014 ולהציע למעלה ממאה אלף טיסות למאות יעדים אטרקטיביים. אנו משקיעים מחשבה רבה בפיתוח תוכנית הטיסות שלנו ולוקחים בחשבון גורמים כמו טרנדים בולטים, משובים מהקהל ועוד. אנו עושים הכל כדי להיות בטוחים שאנו מציעים את המגוון הטוב ביותר של טיסות במחירים הנוחים ביותר".

נוסעים שזקוקים לסיוע בתכנון החופשה הבאה שלהם יכולים להשתמש באפליקציה של איזי ג'ט Inspire Me באייפד, בטלפון הסלולרי או באתר החברה. כל שצריך לעשות הוא לציין את סוג החופשה, התקציב ונמל התעופה ממנו ממריאים והאפליקציה תיצור רשימה של יעדים מותאמים לחיפוש שהוגדר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן