Skip to content

קיץ לוהט: סאונדגרדן והפיקסיז יופיעו בישראל

שתי הלהקות האהובות על הקהל הישראלי יופיעו בחודש יוני באיצטדיון בלומפילד ביפו. כריס קורנל, סולנה של סאונדגרדן: "כל כך נהניתי להופיע בישראל בשנים האחרונות, ואני מתרגש מאד להביא איתי סופסוף את כל הלהקה". היום החלה מכירת הכרטיסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
העניקו השראה ללהקות רבות בעולם. סאונדגרדן

סאונדגרדן והפיקסיז, שתיים מהלהקות האהובות על קהל חובבי המוזיקה בישראל, יופיעו בחודש יוני באיצטדיון בלומפילד ביפו. הן יופיעו בישראל במסגרת סיבוב הופעות שיערכו בקיץ 2014 בפסטיבלים גדולים באירופה.

פיקסיז, אחת הלהקות המשפיעות ביותר בעולם בז'אנר הרוק האלטרנטיבי האמריקני, היתה לאחת הלהקות המשפיעות גם על הרוק הישראלי. אלבומיהם "דוליטל" ו"סרפר רוזה" זכו למעמד קאלט והכו גלים שנים ארוכות אחרי יציאתם. מוזיקאים דוגמת פי.ג'יי הארווי, קורט קוביין ותום יורק ציינו את הלהקה כאחת המשפיעות  הגדולות עליהם. הקהל הישראלי המתין שנים רבות להגעת הפיקסיז בישראל. לפני ארבע שנים בוטלה הופעת הלהקה בארץ בשל האירועים הביטחוניים של אותם ימים.

סאונדגרדן , חלוצת הגראנג' מסיאטל, היתה ההשראה לסצנה שיצרה לאחר מכן את נירוונה, פרל ג'ם, אליס אין צ'יינס ועוד רבים.  הלהקה פעלה בין השנים 1984-1997 אז התפרקה ושיגרה את סולנה הכריזמטי כריס קורנל לקריירת סולו משגשגת, שהכתירה אותו כ"אחד מ-10 הקולות הטובים ברוקנרול כל הזמנים".

קורנל הופיע בישראל ב- 2009 וב-2012. ב-2010 איחד את להקתו האגדית סאונדגרדן ויחד חזרו לכבוש את בימות הפסטיבלים הגדולים בעולם. קורנל : "כל כך נהניתי להופיע בישראל בשנים האחרונות, ואני מתרגש מאד להביא איתי סופסוף את סאונדגרדן."

את שתי הלהקות מביא האמרגן שוקי ווייס: "הלהקות יופיעו במסגרת פסטיבל חדש, שייערך לראשונה בבלומפילד ויעניק חוויה מוזיקלית מרתקת ועשירה. בשבועות הקרובים נודיע על עוד התרחשויות ועל אמנים נוספים, שייקחו חלק בפסטיבל. יהיה קיץ מהנה ומפתיע." ההפקה מציעה בפרסומיה הרשמיים שלל מחירי כרטיסים לשני ימי הפסטיבל באמצעות אתר הכרטיסים www.eventim.co.il או באמצעות טלפון *9066

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן